تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال کارتن خواب + خلاصه داستان و عکس بازیگران

مجله اینترنتی کولاک: کیانوش اسلامی که تا پیش از این فیلم «فوتبالی ها» را در کارنامه خود داشت، قرار است سریالی جدید برای شبکه سوم بسازد. نام این سریال کارتن خواب است. مجموعه تلویزیونی کارتن خواب به نویسندگی و کارگردانی کیانوش اسلامی برای شبکه سه تولید خواهد شد.

تاکنون ۱۳ قسمت از این سریال توسط کیانوش اسلامی به نگارش درآمده و این احتمال وجود دارد که کارگردانمان تغییر کند. این سریال در دو فصل سیزده قسمتی تولید خواهد شد و به موضوع تکدی‌گری و مسائل مربوط به کودکان خیابانی می‌پردازد.در حقیقت سریال که ژانر اجتماعی دارد، روایت‌گر معضلات کارتون خواب‌ها و کودکان کار است.

به جمع‌آوری و آموزش برخی نکات به کودکانی می‌پردازد که به دلیل دوری از خانواده مشکلات بسیاری برایشان بوجود آمده است و ۸ کودک نقش‌های اصلی این سریال را ایفا خواهند کرد.

مجموعه تلویزیونی «کارتن خواب» به نویسندگی و کارگردانی کیانوش اسلامی برای شبکه سه تولید خواهد شد.

 

 

خلاصه داستان سریال کارتن خواب

«کارتن خواب» که طنزی اجتماعی است درباره تکدی‌گری و مسائل مربوط به کودکان خیابانی است. درست است که تا به حال آثار بسیاری با موضوع این سریال ساخته شده است اما سریال ما تفاوت‌های بسیاری با آنها دارد.

این سریال به جمع‌آوری و آموزش برخی نکات به کودکانی می‌پردازد که به دلیل دوری از خانواده مشکلات بسیاری برایشان بوجود آمده است. ۸ کودک نقش‌های اصلی این سریال را ایفا خواهند کرد و قصه ما پیرامون طنزی اجتماعی شکل خواهد گرفت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا