سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال نون خ ۲ + عکس |معرفی فصل دوم نون خ

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال نون خ ۲ به همراه جزئیات کامل این سریال و عکس بازیگران همچنین معرفی کامل فصل دوم سریال نون خ سعید آقاخانی. بازیگران فصل دوم سریال نون خ مشخص شدند. فصل اول سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی سال قبل سریال نوروزی شبکه یک سیما بود و توانست با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان روبرو شود. گفته می شود نویسنده اصلی این سریال امیر وفایی ( نویسنده برنامه دورهمی) است و محمد تنابنده نیز در این کار او را یاری می کند.

این سریال قرار بود در ۲۵ قسمت و در ماه مبارک رمضان پخش شود، اما پخش آن زودتر انجام می شود و از بیستم فروردین روی آنتن شبکه یک سیما می رود.  مهدی فرجی درباره تغییر زمان پخش و تعداد قسمت های این سریال توضیح داد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بازیگران و عوامل این سریال تصمیم گرفتیم تا تصویربرداری و تولید آن را پیش از نوروز به اتمام برسانیم. از سوی دیگر با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم بیشتر در منازل حضور دارند و سازمان صدا و سیما تصمیم گرفت تا پخش این سریال را زودتر از موعد و از نیمه شعبان آغاز کند و فصل دوم سریال «نون خ» به جای ماه مبارک رمضان در هفته های پایانی ماه شعبان پخش شود.

بازیگران و خلاصه داستان سریال نون خ ۲
بازیگران و خلاصه داستان سریال نون خ ۲

لوکیشن هایی در این مدت بازبینی و تصویربرداری سریال را از کرمانشاه آغاز شد. البته شهرهای دیگری هم در قصه داریم که به مرور درباره آنها هم در قصه مطرح می شوند. فصل دوم سریال متن بسیار جذاب و ماجراهای دیدنی را به‌تصویر می‌کشد و امیدواریم مورد استقبال بینندگان قرار می‌گیرد.

مردم حتماً یک درام زیبا و طنز خلاقانه کاملاً ایرانی را از شبکه یک سیما می‌بینند؛ کاری که شاید خیلی از فیلمسازان و سریال‌سازان تلویزیونی به‌دنبال آن نمی‌روند و جایش در تلویزیون خالی است.

بازیگران

در این سریال بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و … به ایفای نقش پرداختند.

داستان

داستان سریال نون خ درباره نورالدین خانزاده صاحب کارخانه فرآوری تخمه است که محصول تخمه همشهری هایش را میخرد تا به ترکیه بفرستد اما در این میان مشکلاتی رخ میدهد که داستان سریال نون خ را شکل میدهد.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون خ در خصوص جزئیات این سریال طی مصاحبه ای به نکات جالبی اشاره کرد که آن را می خوانید:

به دنبال استقبال از ساخت مجموعه طنز ایرانی که به اقوام و آداب و رسوم توجه داشته از قسمت پنجم خواستند فصل دوم “نون.خ” ساخته شود. شخصیت های اصلی “نون.خ” در فصل دوم حضور دارند و قومیت موردنظر ما هم همان کردها خواهند بود. ولی اینکه قصه به کجا می رسد و چه شخصیت های جدیدی اضافه می شوند باید منتظر شروع سریال باشیم.

یکی از اتفاقات جالب توجه در سریال‌های  تلویزیون، خارج شدن از فضای آپارتمانی و اهمیت به گویش‌ها، آداب و رسوم و اقوام ایرانی است که در سریال «نون. خ» بسیار مشهود است.

وی با اشاره به اینکه سریال ما به سطح عمومی و متوسط زندگی مردم نزدیک است و مسائل روز  مردم را مطرح می‌کند عنوان کرد: تقریباً عموم بازیگران ما در سریال و لوکیشن‌های موجود به سطح زندگی مردم بسیار نزدیک و شبیه هستند.

بازیگران و خلاصه داستان سریال نون خ 2
بازیگران و خلاصه داستان سریال نون خ ۲

تعداد قسمت ها و زمان پخش

«نون خ ۲» به کارگردانی سعید آقاخانی از بیستم فروردین و همزمان با شب نیمه شعبان پخش خواهد شد و تا ۵ اردیبهشت هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود. پیش از این قرار بود سریال نون خ در شب های ماه مبارک رمضان روی آنتن  برود که بنا بر تصمیم جدید شبکه یک، این مجموعه در ۱۷ قسمت و تا شب اول ماه مبارک رمضان روی آنتن پخش خواهد رفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا