تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران فصل دوم مجموعه «رالی ایرانی» + خلاصه داستان

مجله اینترنتی کولاک: فصل دوم مجموعه «رالی ایرانی» که برای شبکه نمایش خانگی تولید شده و پخش می شود. سریال-مسابقه رالی ایرانی ۲ بنا  در لوکیشن‌هایی در تهران، شمال و جنوب کشور فیلمبرداری شده است و در آن چهره های مشهور هنری و ورزشی طبق یک سناریو باهم به مسابقه می پردازند.

 

 


سری نخست این فیلم مسابقه روایتی از رقابت سه گروه دو نفره از هنرمندان از جمله محمدرضا فروتن و سیروان خسروی، الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری و سحر ولدبیگی و نیما فلاح در ۳ لوکیشن مختلف بود و فرزاد حسنی به عنوان مجری و داور آن ها را همراهی می‌کرد. در نهایت زوج ولدبیگی و فلاح برنده مسابقه شدند.


حال فصل دوم این سریال-مسابقه با حضور چهره های جدید کلید خورده تا رقابتی جذاب و نفسگیر را این بار در لوکیشن هایی دیگر به تصویر بکشد. «رالی ایرانی ۲» به کارگردانی آرش معیریان برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

شرکت کنندگان رالی ایرانی ۲ عبارتند از: کامبیز دیرباز، کامران تفتی، نیوشا ضیغمی، امیر عباس گلاب، فردین ناجی، ترلان پروانه، بهناز شفیعی اولین بانوی موتور ریس ایران، نیما شاهرخشاهی، سیاوش خیرابی، متین ستوده، سمیرا حسینی، بازیگر لبنانی سالی باسما با اجرای فرزاد حسنی و با حضور امیرحسین رستمی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا