سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم اورکا + خلاصه داستان و زمان اکران

اسامی بازیگران فیلم اورکا به همراه خلاصه داستان و زمان اکران فیلم اورکا با حضور ترانه علیدوستی به همراه نکات خواندنی از این فیلم و اطلاعات تکمیلی. ترانه علیدوستی، پس از سه سال، با بازی در این فیلم به کارگردانی سحر مصیبی، به سینما بازمی‌گردد.

بازیگران فیلم اورکا
بازیگران فیلم اورکا

تدوین فیلم سینمایی «اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی به نیمه رسید. تدوین فیلم سینمایی «اورکا» که نخستین تجربه‌ بلند سینمایی سحر مصیبی در مقام کارگردان به حساب می‌آید، توسط محمدرضا مویینی در حال انجام است و به زودی به پایان می‌رسد.

پس از اتمام مرحله‌ی تدوین، طراحی صدا و صداگذاری «اورکا» توسط حسین ابوالصدق آغاز خواهد شد. این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی طهورا ابوالقاسمی و نویسندگی طلا معتضدی تولید می شود.

اولین تجربه کارگردانی سحر مصیبی، «صفر تا سکو» نام داشت که مستندی از زندگی خواهران منصوریان بود. این فیلم در سینماهای ایران با استقبال تماشاچیان روبرو شد و جوایزی را در فستیوال‌های بین‌المللی به دست آورد. جایزه بهترین فیلم اول فستیوال فیلم ریندنس، جدیدترین جایزه‌ایست که به مستند «صفر تا سکو» تعلق گرفت.

اسامی بازیگران

ترانه علیدوستی، مسعود کرامتی، مهتاب نصیرپور، عطیه غبیشاوی، محمد رشنو و مهتاب کرامتی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل فیلم “اورکا” عبارتند از: تهیه‌کننده: طهورا ابوالقاسمی،نویسنده: طلا معتضدی،مدیر تولید: سمیرا علایی،مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه و لباس: علی عابدینی،طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی،صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده،تدوین: مستانه مهاجر،منشی صحنه: آذر تجلی،مدیر تدارکات: مهدی صدیق،عکاس: مریم مجد،مدیر روابط عمومی و تبلیغات: ثمین مهاجرانی.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان “اورکا” می‌خوانیم:” تو اورکایی دختر…چون اونقدر می‌جنگی تا به اون چیزی که می‌خوای می‌رسی.” این فیلم، اولین تجربه سینمایی سحر مصیبی است که پیش از این مستند “صفر تا سکو” را درباره زندگی خواهران منصوریان ساخته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا