سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم اولین امضاء برای رعنا + خلاصه داستان و زمان اکران

در این مطلب با اسامی بازیگران فیلم اولین امضاء برای رعنا و همچنین زمان اکران این فیلم سینمایی همراه شما خواهیم بود. فیلم سینمایی ” اولین امضاء برای رعنا ” به کارگردانی علی ژکان با ثبت قرارداد اکران در گروه سینمایی فرهنگ از روز چهارشنبه در سینماها به نمایش عمومی در می‌آید. پخش این فیلم بر عهده موسسه نیمروز فیلم قرار دارد. با نزدیک شدن به زمان اکران سازندگان از اولین تیزر فیلم که توسط عدنان مسچی ساخته شده رونمایی کردند.

بازیگران فیلم اولین امضاء برای رعنا

علیرضا جلالی‌ تبار ، شهرزاد کمال‌ زاده ، شقایق رهبری ، حمیدرضا هدایتی ، شهین تسلیمی ، فلور نظری ، نادر نادرپور ، محسن عبداللهیان ، حمید فلاحی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی ” اولین امضاء برای رعنا ” یک درام اجتماعی است. فیلم روایت گر زندگی داستان نویسی به نام جهانگیر گلستانه است که چند سال قبل با رعنا ازدواج کرده است و حالا از نتیجه این وصلت پسری شش ساله به نام نیما دارند. جهانگیر سه کتاب چاپ کرده، اما هیچکدام درآمدی برای او نداشته است. آن ها در خانه‌ ای اجاره‌ ای که صاحبش از آشنایان قدیم جهانگیر است زندگی می‌ کنند و اجاره مختصری می‌ پردازند، اما طولی نمی‌کشد که آن دوست قدیمی تماس می‌ گیرد و می‌ گوید که قصد دارد خودش در خانه‌ اش ساکن شود. این خبر زندگی جهانگیر و خانواده‌ اش را به هم می‌ ریزد…

علی ژکان پیش از این کارگردانی فیلم‌ های سینمایی ” چهره به چهره ” ، ” عیسی می‌ آید ” ، ” سایه به سایه ” ، ” دخترک کنار مرداب” و ” مادیان ” را برعهده داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا