سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم تگزاس ۳+ خلاصه داستان و زمان اکران

بازیگران فیلم تگزاس ۳ مشخص شدند. بعد از موفقیت فیلم های تگزاس و تگزاس ۲ حالا خبر رسیده فیلم تگزاس ۳ هم ساخته می شود. طرح این فیم هنوز روی کاغذ است در آینده نزدیک عوامل آن معرفی خواهند شد. این فیلم از تابستان سال ۹۹ مقابل دوربین می رود.

بازیگران فیلم تگزاس 3

در همین خصوص ابراهیم عامریان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تگزاس ۲» درباره ساخت قسمت سوم این اثر سینمایی گفت: ساخت «تگزاس ۳» بهار سال ۹۹ در تهران انجام می‌شود. البته هنوز تصمیم نگرفته‌ایم که بخش‌های خارجی آن در کدام کشور جلوی دوربین برود. فیلمنامه موردنظر برای ساخت «تگزاس ۳» در حال آماده شدن است و امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط لازم برای تولید این پروژه سینمایی فراهم شود. وی بیان کرد: البته «تگزاس ۳» زمانی کلید می‌خورد که تصمیم ما برای انتخاب کشور موردنظر برای ساخت این پروژه نهایی شود.

این تهیه کننده ادامه داد: زمستان به این دلیل می‌تواند زمان مناسبی برای فیلمبرداری «تگزاس ۳» است که آب و هوا در برزیل در این فصل بسیار مناسب است و به راحتی می‌توان کار کرد. عامریان در پایان گفت: قطعاً «تگزاس ۳» در سال جاری جلوی دوربین می‌رود.

کارگردان فیلم سینمایی “تگزاس۳”بیان کرد این اثر سینمایی با حضور بازیگران جدید جلوی دوربین می‌رود. مسعود اطیابی با اشاره به ساخت فیلم سینمایی “تگزاس ۳”گفت: در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه این پروژه سینمایی هستیم و هنوز داستان آن نهایی نشده است. زمان فیلمبرداری این پروژه بستگی به روند نگارش فیلمنامه “تگزاس ۳”دارد، اما آن چه که مشخص است به احتمال زیاد بهار سال ۹۹ این پروژه را جلوی دوربین می‌بریم، البته همچنان مکان لوکیشن‌های این فیلم مشخص نیست.

کارگردان فیلم “ماه گرفتگی”ادامه داد: بازیگران “تگزاس ۳”همان بازیگران قبلی هستند، البته قرار است تعداد دیگری بازیگر ایرانی نیز به این پروژه اضافه شود.

او تاکید کرد: از فروش “تگزاس ۲”با توجه به نوع اکران در سینماها می‌توان گفت راضی بودم، اما تاکید می‌کنم که با استفاده از منابع عمومی سالن‌های بسیاری ساخته شده و خالی نگه داشتن این صندلی‌ها جایز نیست.

فیلم سینمایی «تگزاس ۱» به کارگردانی مسعود اطیابی در سال ۱۳۹۶ در برزیل جلوی دوربین رفت و در گیشه نیز توانست مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد. در حال حاضر «تگزاس ۲» در سینماهای کشور در حال اکران است.

اسامی بازیگران فیلم تگزاس ۳

مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی بازیگران “تگزاس ۳”هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا