سینماسینمای‌ایران

معرفی کامل فیلم تعارض + بازیگران، داستان و زمان اکران | نقد فیلم تعارض

معرفی کامل فیلم تعارض به همراه معرفی بازیگران خلاصه داستان و زمان اکران و پخش این فیلم در این مطلب همچنین تحلیل و نقد فیلم تعارض را اینجا بخوانید. فیلم تعارض (با نام قبلی ریست) به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده ساخته شده است. این فیلم دومین ساخته فیلم بلند سینمایی لطفی پس از تجربه «روایت ناپدید شدن مریم» می باشد.

معرفی کامل فیلم تعارض
معرفی کامل فیلم تعارض

«روایت ناپدید شدن مریم»، فیلم قبلی محمدرضا لطفی، فیلمی در ژانر ترسناک بود. این فیلم البته بازیگران شناخته شده ای نداشت. با این حال نقد برخی از منتقدین در خصوص این فیلم مثبت بود. لطفی؛ کارگردان جوان و آینده داری ست که می تواند در سینمای ایران به موفقیت برسد.

اسامی بازیگران

فیلم تعارض برای حضور در جشنواره‌های معتبر خارجی و داخلی آماده برنامه ریزی زیادی کرده است. رضا بهبودی، سودابه بیضایی، محمد صدیقی مهر، پریسا محمدی، حامد رحیمی نصر و رقیه افشین پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «احساس می‌کنم دیوونه شدم…یه جورایی به تمام دوربین‌های مداربسته که دارن آدم رو کنترل می کنن حساسیت پیدا کردم … اونقدر توی این ماجرا غرق شدم که احساس می‌کنم پشت همه این دوربینا یه نفره … یه نفر که چهار چشمی داره منو نگاه می کنه!».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا