سینماسینمای‌جهان

اسامی بازیگران فیلم گلادیاتور ۲ + خلاصه داستان و زمان اکران گلادیاتور ۲

اسامی بازیگران فیلم گلادیاتور ۲ به همراه خلاصه داستان و زمان اکران گلادیاتور ۲ همچنین جزئیات و اطلاعات تکمیلی درباره دنبال گلادیاتور را اینجا بخوانید. ریدلی اسکات طبق آخرین گزارش‌ها ، کار خود بر روی دنباله‌ی «گلادیاتور» که در سال ۲۰۰۰ پنج جایزه آکادمی از جمله بهترین فیلم سال و بهترین بازیگر مرد نقش اول را کسب کرد آغاز کرده است. «پیتر کرگ» نویسنده «هانگر گیمز» فیلمنامه قسمت دوم را می‌نویسد و اسکات آن را کارگردانی می‌کند.

بازیگران فیلم گلادیاتور ۲
بازیگران فیلم گلادیاتور ۲

علیرغم اینکه شخصیت «ماکسیموس» با بازی «راسل کرو» در پایان قسمت اول می‌میرد، اما دنباله فیلم همان داستان را پی خواهد گرفت و این بار سرگذشت «لوسیوس» پسر «لوسیلا» (کانی نیلسن) روایت می‌شود. لوسیوس در قسمت قبلی به کومودوس (خواکین فینکس) پسر «مارکوس اورلیوس» رهبر امپراطوری روم هم ارتباطی داشت. ماکسموس پیش از مرگش زندگی لوسوس و لوسیلا را نجات داد و پسر جوان را به شدت تحت تأثیر قرار ‌داد.

پروژه تولید فیلمی در ادامه داستان “گلادیاتور” از سال‌ها پیش در جریان بوده و خبر آن هر چند سال یک‌بار دوباره به سرخط رسانه‌ها راه یافته است. از آنجا که شخصیت ماکسیموس دسیموس مریدیوس با بازی راسل کرو در پایان فیلم کشته می‌شود، ساختن فیلمی که بدون قهرمان اصلی می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز و البته سخت باشد.

سال گذشته یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی “مردان سیاهپوش” از همکاری با اسکات برای نوشتن فیلمنامه “گلادیاتور ۲” خبر داد؛ پروژه‌ای که داستان آن ۲۵ تا ۳۰ سال بعد از ماجراهای فیلم اول روایت می‌شود.

​به نوشته همشهری آنلاین، ظاهرا قرار است در دنباله “گلادیاتور” قهرمان داستان لوسیوس باشد؛ فرزند لوسیا (با بازی کانی نیلسن) و خواهرزاده کومودوس (واکین فینیکس). البته هنوز معلوم نیست که اسپنسر تریت کلارک، بازیگر دوران نوجوانی لوسیوس نقش جوانی را هم ایفا می‌کند یا نه.

فیلم سینمایی “گلادیاتور” سال ۲۰۰۰ نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شد و پنج جایزه برد؛ از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو. این بازیگر سرشناس پیش‌تر گفته بود پس از خواندن فیلمنامه تقریبا آن را رد کرده بود، تا اینکه یکی از تهیه‌کننده‌ها او را متقاعد می‌کند نقش را بازی کند. هر چند حضور اسکات روی صندلی کارگردانی مهم‌ترین انگیزه و دلیل کرو برای پذیرفتن نقش ماکسیموس، ژنرال امپراتوری روم بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا