سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم کروکودیل+ خلاصه داستان و عکس بازیگران

اسامی بازیگران فیلم کروکودیل به همراه خلاصه داستان، عکس بازیگران و نکات خواندنی در این مطلب. فیلم کروکودیل را مسعود تکاور کارگردانی کرده است. مسعود تکاور سابقه دستیار کارگردانی، بازیگری و چهره پردازی در بسیاری از آثار سینمایی را دارد. تکاور در آثاری همچون «در سرزمینی دیگر»، «مسافران»، «دخترک کنار مرداب»، «یک اتفاق ظاهرا ساده»، «رهایی»، «سایه بان»، «نیم کیلو باش مرد باش» و… به عنوان بازیگر، کارگردان، طراح چهره‌پردازی، چهره‌پرداز، دستیار کارگردان، صدا و تدوین حضور داشته است. 

ماجرای سریال کروکودیل

فیلم سینمایی «کروکودیل» فضایی حادثه ای دارد و درباره چند جوان است که می خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را یک شبه به دست بیاورند، اما… .

تکاور درباره «کروکودیل» توضیح داد: این نام جاذبه هایی برای مخاطب دارد از سوی دیگر «کروکودیل» ماده مخدر جدیدی با اثرات بسیار مخرب، سریع و کشنده است که گفته می شود هنوز ناشناخته بوده و قربانیان زیادی گرفته است.

بازیگران فیلم کروکودیل

از بازیگرانی که در فیلم سینمای «کروکودیل» ایفای نقش کردند می توان به کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی و… اشاره کرد.

همچنین عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسنده و کارگردان و تدوینگر مسعود تکاور، تهیه کننده عزت الله جامعی ندوشن، سرمایه گذار یوسف نادعلی و مشاور رسانه ای علی موذن جامی.

عکس های فیلم کروکودیل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا