سینماسینمای‌جهان

اسامی بازیگران و داستان فیلم مردی از تورنتو + زمان اکران و نقد فیلم

اسامی بازیگران و داستان فیلم مردی از تورنتو به همراه زمان اکران و نقد فیلم مردی از تورنتو در همین مطلب همچنین نکات خواندنی از فیلم و عکس بازیگران. وودی هارلسون برای جایگزینی جیسون استاتهام در فیلم سینمایی “مردی از تورنتو” a man of torento انتخاب شده است و به این ترتیب همبازی کوین هارت در این پروژه اکشن و کمدی خواهد بود.

بازیگران و داستان فیلم مردی از تورنتو
بازیگران و داستان فیلم مردی از تورنتو

استاتهام قرار بود نقش مقابل هارت را بازی کند، اما هفته گذشته به دلیل اختلاف در زمینه ساخت فیلم از پروژه کنار و سونی هم خیلی زود به دنبال بازیگر جدید رفت. همکاری این کمپانی با هارلسون طبیعی است؛ چرا که او روابط طولانی مدتی با سونی داشته است.

او نه تنها در فیلم سینمایی “سرزمین زامبی” که دنباله آن اکتبر سال گذشته با عنوان “ضربه نهایی” منتشر شد، بازی کرده؛ بلکه اخیراً نقش آفرینی او در فیلم سینمایی “ونوم ۲” به عنوان یک تبهکار در مقابل تام هاردی به پایان رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پاتریک هیوز که در سال ۲۰۱۷ کارگردانی فیلم اکشن-کمدی “محافظ هیتمن” با نقش آفرینی رایان رینولدز و ساموئل جکسون را بر عهده داشت، ساخت فیلم “مردی از تورنتو” را نیز بر عهده دارد. رابی فاکس فیلمنامه آن را از داستانی به قلم فاکس و جیسون بلومنتال نوشته است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۰ نوامبر اکران شود.

هارلسون در سال ۲۰۱۹ نه تنها با نقش آفرینی در فیلم “سرزمین زامبی ۲” بلکه در فیلم “میدوی” و همچنین “مردان بزرگراه” از کمپانی نتفلیکس نقش آفرینی کرد و سال شلوغی را پشت سر گذاشت. او امسال نیز چند فیلم دارد که دنباله “ونوم” فیلم سینمایی “کیت” و فیلم “مثلث اندوه” به کارگردانی روبن اوستلوند از جمله آن‌ها خواهد بود.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: باکس آفیس هفتگی ۲۰۲۰ و فیلم جدید خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا