سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران و داستان فیلم چپ راست + عکس و زمان اکران

اسامی بازیگران و داستان فیلم چپ راست به همراه عکس و زمان اکران و زمان پخش در شبکه نمایش خانگی در همین مطلب همچنین معرفی کامل فیلم کمدی چپ راست

بازیگران و داستان فیلم چپ راست
بازیگران و داستان فیلم چپ راست

رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی، سروش صحت و حامد محمدی چهار کارگردانی که در ساخت آثار کمدی سابقه دارند در فیلم سینمایی «چپ، راست» کنار یکدیگر قرار گرفتند.

فیلمبردای فیلم‌سینمایی «چپ، راست» تازه‌ترین ساخته حامد محمدی به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی پس از چندماه وقفه به پایان رسید و همراه با اعلام این خبر اولین تصاویر از فیلم منتشر شد.

کمدی «چپ، راست» که از نخستین پروژه‌‌های سینمایی بود که تولید آن با شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفند سال گذشته متوقف شد، چند روز پیش فیلمبرداری آن با ضبط چند سکانس محدود باقی‌مانده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجدد از سر گرفته شد و شنبه در تهران به پایان رسید.

«چپ راست» کاری متفاوت در ژانر کمدی است. فیلمبردای بخش عمده از کار انجام شده، اما بخش پایانی به علت شیوع بیماری کرونا برای مدتی تعطیل بود، اما بعد از عید فطر سکانس‌های باقی مانده، گرفته می شود.

گفته می شود این فیلم کاندید عنوان پرفروش ترین فیلم سال خواهد بود. چرا که تمام ارکان یک فیلم پر تماشاگر و پرفروش مثل بازیگران شناخته شده، داستان طنز و تبلیغات گسترده را دارد. گفتنی است رامبد جوان سروش صحت و پیمان قاسمخانی تا کنون تجربه بازی در یک اثر را با یکدیگر نداشته اند.

اسامی بازیگران

رامبد جوان، پیمان قاسم خانی، سروش صحت، ویشکا آسایش، لعیا زنگنه، ستاره اسکندری، سارا بهرامی، تینو صالحی و محمدرضا مالکی، مونا فرجاد و…

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با سلام من بلد نبود در سایت که ثبت نام میکند برای خنداندهشو خواهشم اینهاست که ثبت نام و شرکت در آزمون واینکه در این چالش بتوانم خودم را ثابت کنم وبا هنرم کاری کنم که هیچ کسی تابحال اجرا نکرده و چنان برنامه اجرا کنم که ره صدساله را یکشبه طی کنم ممنونم از همه برگزارکننده برنامه خندوانه ممنونم از جناب جوان انشالله همیشه مثل فامیلتان جوان بمانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا