چهره هاسلبریتی ایرانی

استایل دوست داشتنی لیندا کیانی و دوستش + عکس

در این پست، عکس جدیدی از استایل دوست داشتنی لیندا کیانی و دوستش را خواهیم دید! با ما همراه باشید. لیندا کیانی ، بازیگر سینما و تلویزیون و متولد ۲۳ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ شمسی در شهر آبادان می باشد. کیانی فعالیت‌ های هنری خود را با شرکت در دوره‌ های آموزش بازیگری در کلاس‌ های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

استایل دوست داشتنی لیندا کیانی

علاوه بر این پس از این دوره، در کلاس‌ های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و همچنین خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد و با معرفی محمدرضا شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ” ساعت شنی ”  به کارگردانی بهرام بهرامیان که با مشارکت سازمان بهزیستی تهیه شده بود و در سال ۱۳۸۶ شمسی نیز از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. شد! او با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش ” مهتاب “، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌ های خود جلب کرد.

جالب است بدانید لیندا کیانی ، پیشنهاد بازی در سریال پربیننده ” شهرزاد ” به کارگردانی حسن فتحی و به تهیه‌ کنندگی محمد امامی، به عنوان پرفروش‌ ترین و پرمخاطب‌ ترین سریال نمایش خانگی ایران را رد کرد. علی نصیریان ، ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی ، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌ های اصلی این مجموعه نمایش خانگی هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا