چهره هاسلبریتی خارجی

“اسماعیل گونکالوس” بازیکن جدید استقلال کیست؟+بیوگرافی، سوابق و عکس

مجله اینترنتی کولاک:استقلالی ها بعد از شروع تعطیلات نیم فصل با مشکلات مالی زیادی روبه رو شدند. این مشکلات باعث شد تا آنها نتوانند گزینه های خارجی مدنظرشان را بگیرند. با انتقادات هواداران اما ظاهرا مدیران استقلال دست به کار شده اند تا بازیکن جدیدی را به تیم اضافه کنند. بازیکنی به نام “اسماعیل گونکالوس

 

گونکالوس بازیکن پیشین پاختاکور که سابقه حضور در لیگ برتر اسکاتلند را دارد گزینه اصلی استقلالی ها در ترکیه با این تیم مذاکرات نهایی را انجام می دهد. اسماعیل گونکالوس مهاجم ۱۸۴ سانتی متری و سابق پاختاکور که فصل گذشته در لیگ ازبکستان حضور داشت، در ترکیه با علی خطیر معاون ورزشی باشگاه جلسه ای برگزار کرده و باید به زودی شاهد اعلام رسمی خبر استقلالی شدن او باشیم.

اسماعیل گونکالوس ملقب به ایسما بازیکن ۲۷ ساله اهل کشور گینه بیسائو است که در پست مهاجم نوک و وینگر توانایی بازی دارد؛ بلندی قامت او ۱۸۵ سانتی متر است و خصوصیات لازم برای بازی در پست مهاجم نوک را دارد. او هم اکنون در عصویت تیم پاختاکور قرار دارد و عملکرد خیره کننده ای را از خود در فصل اخیر لیگ ازبکستان بر جای گذاشته است به طوری که در ۲۷ بازی که برای این تیم به میدان رفته موفق به زدن ۲۰ گل شده است.

 

او در سه سالگی از گینه بیسائو به پرتغال مهاجرت کرد و حتی در ۳ بازی برای تیم زیر ۱۷ سال پرتغال نیز به میدان رفته است؛ با نگاهی به عملکرد این بازیکن و سوابق و کارنامه او در تیمهای سابقش به خوبی می توان دریافت که او یک مهاجم گلزن و شش دانگ محسوب می شود و اگر استقلالی ها بتوانند این مهاجم خطرناک را به خدمت بگیرند، گام بزرگی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا برداشته اند؛ اما با توجه به مشکلات مالی استقلال که هنوز قادر به پرداخت مطالبات بازیکنان فعلی این تیم نیز نیستند.

هنوز نمی توان در خصوص بازیکنان خارجی جذب شده این تیم نظر نهایی را اعلام کرد و باید منتظر روزهای آتی در این خصوص باشیم چرا که قیمت این بازیکن ۱٫۳ میلیون پوند است و با توجه به آمار گلزنی خوبی که دارد به نظر نمی رسد استقلالی بتوانند او را با مبلغی زیر ۱ میلیون پوند راضی به همکاری کنند که همین مبلغ نیز رقمی بسیار سنگین محسوب می شود.

 

عکس های اسماعیل گونکالوس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا