چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل اسپاکو یوسفی همسر سابق محسن چاوشی + اینستاگرام و عکس

زندگینامه اسپاکو یوسفی به همراه زندگی شخصی + عکس جدید

در این مطلب به بیوگرافی کامل اسپاکو یوسفی همسر سابق محسن چاوشی پرداخته ایم. خبر جدایی این زوج را برای اولین بار یک خبرنگار فعال در حوزه موسیقی در توییتر خود منتشر کرد. او البته مدعی شد این زوج مدتهاست که از هم طلاق گرفته اند و جدا زندگی می کنند!

بیوگرافی کامل اسپاکو یوسفی
بیوگرافی کامل اسپاکو یوسفی

با توجه به اینکه چاوشی چندان اهل مصاحبه نیست و در صورت گفتگو به این سوالات جواب نمی دهد، نمی توان تایید این خبر را از آقای خاص موسیقی پاپ ایران گرفت.

اسپاکو یوسفی سال ۱۳۶۷ در تهران متولد شد. او اصالتا بختیاری بوده و از قوم هفت لنگ لر بختیاری است. یوسفی در دهه ۸۰ با محسن چاوشی آشنا شد. این آشنایی در نهایت به ازدواج آنها ختم شد که حاصلش یک فرزند پسر به نام “زانکو” است.

اسپاکو یوسفی دارای لیسانس ادبیات بوده و علاقه زیادی نیز به موسیقی دارد. او قبلل از این هواداران پر و پا قرص همسرش بود و سال‌ها برای موفقیت همسرش با او همکاری داشته است.

اسپاکو  در فضای مجازی فعالیت های زیادی دارد و اگر سری به شبکه های مجازی اینستاگرامش بیندازید تصاویر مختلفی از او را به چشم می بینید. او  از همسرش با پست های مختلف حمایت می کرد و به شایعاتی که در باره زندگی خصوصی آنها وجود داشت پاسخ می گفت.

اسپاکو یوسفی بعد از جدایی از محسن چاوشی متمرکز بر بازیگری شده است. او در فیلم تلویزیونی “سه سپیده” ایفای نقش کرده است. تهیه‌کنندگی، کارگردانی و مجری طرح این فیلم برعهده رحیم طوفان است و به سفارش سیمای استان‌های سازمان صداوسیما در درجه (الف) در صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید می‌شود.

این فیلم با مضمون چهل سالگی انقلاب در سه دهه ۵۰، ۶۰ و ۹۰ حول محور اتفاقات دی ۱۳۵۷ در ایران است که تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیت‌هایی که مجاهدین در طول این دوران انجام داده‌اند و از جان گذشتگی مدافعین حرم و رشادت‌های انقلابیون به تصویر کشیده می‌شود.

در این فیلم تلویزیونی، علیرضا جلالی‌تبار، رامین راستاد، سارا منجزی، فرهاد طوفان، سروناز میرائیز، مسعود نخستین، فرناز فرایدی، محمد خورشیدی و  … و جمعی از هنرجویان به ایفای نقش می‌پردازند.

پیج اینستاگرام اسپاکو یوسفی

instagram.com/spakooyousefi


همچنین بخوانید:

آیا جدایی محسن چاوشی از همسرش واقعیت دارد؟


عکس های اسپاکو یوسفی

بیوگرافی کامل اسپاکو یوسفی
بیوگرافی کامل اسپاکو یوسفی

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا