چهره هاسلبریتی ایرانی

اطلاعاتی درباره بچه ماه چهره خلیلی + عکس پرواز پسر ماه چهره خلیلی

آیا ماهچهره خلیلی بچه داشت؟ اطلاعاتی درباره بچه ماه چهره خلیلی به همراه عکس پرواز پسر ماه چهره خلیلی همچنین اطلاعاتی درباره زندگی خصوصی این بازیگر. ماه چهره خلیلی نوه بازیگر فقید کشورمان پروین سلیمانی است که بعد از سالها زندگی در خارج از کشور به ایران بازگشت و راه مادربزرگ را در دنیای هنر ادامه داد. خانم بازیگر چند سالی است که زندگی متاهلی را آغاز کرده و طعم مادر بودن را چشیده است.

بچه ماه چهره خلیلی
بچه ماه چهره خلیلی
تولد پسر ماه چهره خلیلی

بازیگر سریال گذر از رنج ها پنج سال سال پیش مادر شد. او معمولا در صفحه اینستاگرام خود عکس هایی از «پرواز» پسر خود را منتشر می کرد. ماه چهره خلیلی با انتشار عکسی در تولد ۴ سالگی پسرش در اینستاگرامش نوشت :

امروز برایم تکرار آن روز فراموش نشدنی ست …. روزی که دلم گواهی می داد اتفاقی ویژه خواهد افتاد ، فرشته ای پرواز کنان از آسمان فرود آمد و دنیا صدای گریه ی کودکی را شنید که امروز تنها بهانه ی من برای خندیدن است …. پرواز عزیزم تولدت مبارک….

ماه چهره خلیلی بعد از نزدیک به ۲۰ سال زندگی در خارج از کشور به ایران بازگشت و همراه مادربزرگش کار هنری را آغاز کرد و چند سال بعد در پی آشنایی با ابراهیم اشرفی ازدواج کرد و پسرش پرواز فروردین ماه ۱۳۹۴ متولد شد..

خانم بازیگر بازی در تلویزیون را با سریال در چشم باد ساخته مسعود جعفری جوزانی آغاز کرد و در سریال های موفق دیگری چون مختارنامه ، کلاه پهلوی ، گذر از رنج ها و دختر گمشده جلوی دوربین رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا