چهره هاسلبریتی ایرانی

اعتراض لاله صبوری به توهین به زنان در همایش حمایت از حجاب

مجله اینترنتی کولاک : لاله صبوری بازیگر زن ایرانی در پستی اینستاگرامی به کلیپ منتشر شده توهین به زنان در همایش حمایت از حجاب توسط علی زکریایی اعتراض کرد .

لاله صبوری نوشت :

من لاله ی صبوری بعنوان یک زن ایرانی از مسئولین
ذی ربط تقاضا میکنم ، این اقای علی ذکریایی را وادار به عذر خواهی از بانوان مملکتم کنند.از کی تا حالا چون مسلمانیم دندمان باید نرم شود و با کسی که بد حجاب است ، با هش حیوان ،بشین ، دست راستتو بگیر بالا، باید صحبت شود؟این حیوان پاچه می گیرد؟ این ادبیات از کجا می آید؟ واقعاً همایش حمایت از حجاب با این الفاظ صورت می گیرد ؟ تبلیغ است یا ضد تبلیغ؟
با اینکه برای اینهمه وقاحت عذرخواهی هم کم است، ولی حداقل کاری که میشود کرد همین است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام میخاستم بگم این آقای علی زکریایی که همه کاره و هیچ کاره محسوب میشن رو خانواده ما حدود ده سال هست که میشناسیمش از نزدیک. چون خواهر کوچیک منو با زبون بازی بعقد خودش در آورد و بعد معلوم شد ایشون هم ۴ ساله که زن و بچه داره و هم اهل هر جور فساد و فحشا هست. هر دوز و کلکی که بگی از این آقا بر میاد و میشه گفت یه همه کاره هیچ کاره است که اخیرا شده زبون آدمهای مذهبی و دم از حجاب و ولایت و… میزنه! ایشون در حال حاضر ۴ تا بچه قد و نیم قد داره که همه شون مادر ندارند! و فکر کنم بالای ۶ یا ۷ تا زن رو با زبون بدبخت کرده‌. خدا روشکر خانواده من از شر این شیطان خلاص شد خواستم اطلاع رسانی کنید که خانمهای مظلوم و بی دفاع گول ظاهر و زبون ایشونو دیگه نخورند? اکثر شغلهایی که ایشون واردش میشه با عده زیادی از خانمها سر و کار داره از تاسیس موسسه گویندگی گرفته تا تدریس خصوصی گویندگی و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا