اخبار داغسیاسی

افشاگری علیرضا زاکانی در خصوص ارتباط اکبر طبری و رسول دانیال ‌زاده + ویدیو

در این مطلب از مجله کولاک، ویدیو و توضیحاتی درباره افشاگری علیرضا زاکانی در خصوص ارتباط اکبر طبری و رسول دانیال ‌زاده خواهیم داشت! با ما همراه باشید. علیرضا زاکانی ، نماینده مجلس شورای اسلامی چندی پیش در یک سخنرانی در خصوص ارتباط اکبر طبری و رسول دانیال ‌زاده دست به افشاگری زد!

 

علیرضا زاکانی ، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی چندی پیش در یک سخنرانی گفته بود رسول دانیال ‌زاده که نام او در پرونده حسین فریدون و اکبر طبری مطرح شده است، با وجود اتهام فساد اقتصادی سه هزار میلیارد تومانی فراری داده شده است! وی گفت که اکبر طبری و برخی از مقامات دولت به رسول دانیال ‌زاده سرویس می ‌دادند.

علیرضا زاکانی درباره روابط اکبر طبری و رسول دانیال ‌زاده این چنین گفته است: ” مثلا یک شرکت فولادی را به دانیال ‌زاده می ‌دادند و او می ‌گفت پنج هزار کارگر دارم! بنابراین به او پول می ‌دادند و به جای اینکه صرف فولاد و یا کارگران کند، در فرمانیه تهران برج می ساخت و برج را به طبری می ‌دادند. الان دو برج فرمانیه دست کیست؟ “

اشاره علیرضا زاکانی به برج فرمانیه در حالی است که پیش از این نیز برخی رسانه ‌ها نوشته بودند که برج روما رزیدنس متعلق به رسول دانیال ‌زاده است. برخی از هواداران محمود احمدی ‌نژاد نیز اعلام کرده‌ بودند که اکبر طبری ساکن یکی از مجتمع ‌های این برج بوده است!

نام رسول دانیال ‌زاده در پرونده حسین فریدون برادر حسن روحانی نیز مطرح شده است. در این زمینه حسینعلی حاجی دلیگانی ، نماینده شاهین‌‌ شهر در مجلس شورای اسلامی گفته بود که رسول دانیال ‌زاده خانه ‌ای را به ارزش ۱۶ میلیارد تومان به همسر حسین فریدون هدیه داده است!

لازم به بیان است رسول دانیال ‌زاده به دلیل بیش از دو هزار میلیارد تومان بدهکاری به بانک‌ ها روز ۲۵ دی ماه سال ۱۳۹۵ شمسی بازداشت شد، اما گزارشی درباره وضعیت پرونده او منتشر نشده است!

رسول دانیال ‌زاده مالک چند کارخانه فولادسازی از جمله گیلان ، نورد و لوله سمنان و کاویان است؛ همچنین او مالک شرکت گلد فیرو در امارات و شرکت ال.سی.اس در هامبورگ آلمان نیز می باشد. از رسول دانیال ‌زاده به عنوان یکی از بزرگ ترین بدهکاران بانکی نام برده می ‌شود و برخی از رسانه‌ های اصولگرا، بدهی او را چهار هزار میلیارد تومان ذکر کرده ‌اند.

لازم به بیان است اکبر طبری ، معاون اجرایی دفتر رئیس قوه قضائیه و ۱۷ نفر از مقامات این قوه به اتهام فساد اقتصادی بازداشت شده ‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا