چهره هاسلبریتی خارجی

الکس رودریگز نامزد جدید جنیفر لوپز کیست؟+ بیوگرافی و عکس های ۲ نفره

مجله اینترنتی کولاک: بسیاری از طرفداران جنیفر لوپز از شنیدن خبر نامزدی این ستاره سینما و موسیقی شگفت زده شدند. آنها باور نمی کردند “جی لو” برای بار چهارم بخواهد نامزد کند! نامزد جدید جنیفر لوپز کسی نیست جز الکس رودریگز ستاره بیسبال آمریکا

ماجرای نامزدی جنیفر لوپز و الکس رودریگز
ماجرای نامزدی جنیفر لوپز و الکس رودریگز

مراسم عروسی خواننده و بازیگر سرشناس با الکس رودریگز، بازیکن بیسبال در باهاما انجام شد. جنیفر ۴۹ ساله و ورزشکار سابق ۴۳ ساله با انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی صبح یکشنبه خود را کنار هم اعلام کردند. الکس رودریگز با انتشار عکس نامزدی نوشت: او(جنیفر لوپز) گفت: بله!

 

نحوه آشنایی جنیفر لوپز و الکس رودریگز

 

عکس دو نفره جنیفر لوپز و الکس رودریگز در کنار هم
عکس دو نفره جنیفر لوپز و الکس رودریگز در کنار هم

لوپز ۴۷ ساله روز دوشنبه (۲۴ آوریل) در برنامه تلویزیونی «الن دجنرس» گفت که همه چیز اینطور شروع شد که او یک روز به طور ناگهانی به بازیکن سابق تیم بیسبال «نیویورک ینکیز» در یک رستوران برخورد کرد.

او گفت که داخل رستوارن از دور متوجه رودریگز شد و بعد هر دو بیرون از رستوران کمی با هم گپ زدند. او گفت به یاد می آورد که «بدون هیچ دلیل خاصی، حس کردم که بزنم به شانه اش و باهاش سلام احوالپرسی کنم.» ظاهراً رودریگز نیز از لوپز استقبال گرمی کرد و همینطور شد که با هم دوست شدند.

بعد از اینکه الن دجنرس پافشاری کرد که جزئیات بیشتر بدهد، لوپز گفت که صحبتشان اینطور آغاز شد: «گفتم اینجا در لس آنجلس چه کار میکنی؟ گفت الان دیگر اینجا زندگی می کنم.»

لوپز بعد از اینکه به رودریگز گفت که او نیز مدتها است که در لس آنجلس زندگی می کند، رودریگز پیشنهاد کرد که هر دو نیویورکی هستند و باید بیشتر با هم معاشرت کنند.

آن دو بعد شروع کردند به رد و بدل کردن پیام تلفنی، و روز اول برای شام با هم بیرون رفتند. لوپز گفت یادش نیست غذا چه خوردند ولی «شام خوبی بود.»

 

بیوگرافی الکس رودریگز نامزد جدید جنیفر لوپز

 

الکس رودریگز نامزد جدید جنیفر لوپز
الکس رودریگز نامزد جدید جنیفر لوپز

الکس رودریگز با نام کامل الکساندر امانوئل رودریگز (Alex Rodriguez)در ۲۷ ژوئیه ۱۹۷۵ در نیویورک متولد شد. پدرش و مادرش هر دو اهل جمهوری دومینیکن بودند.

او یکی از بزرگترین بازیکنان بیس‌بال اهل ایالات متحده آمریکا است که ۲۲ فصل در لیگ برتر بیسبال آمریکا و در تیم های سیاتل ماینرز، تگزاس رنجرز و نیویورک یانکیز بازی کرده است. قد او ۱۸۷ سانتیمتر و وزنش حدود ۱۰۴ کیلوگرم می باشد. او دو برادر ناتنی به نام های ویکتور و جو و یک خواهر ناتنی به نام سوزی دارد که از او بزرگتر هستند.

الکس در سال ۲۰۰۲ با سینتیا اسکورتیس ازدواج کرد، حاصل این ازدواج ۲ فرزند به نام های ناتاشا االکساندر متولد ۱۸ نوامبر ۲۰۰۴ و الا الکساندر متولد ۲۱ آوریل ۲۰۰۸ می باشد، این زوج در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند. پس از آن شایعه شد که الکس و مدونا با هم رابطه دارند که هر دو این موضوع را رد کردند.

الکس رودریگز از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ با کامرون دیاز و پس از آن مدتی با کیت هادسون رابطه داشت اما از هر دو جدا شد و در فوریه ۲۰۱۷ الکس رودریگز و جنیفر لوپز با هم رابطه ی عاشقانه برقرار کردند.

الکس رودریگز تاکنون ۴۰ بار جوایز مختلف ورزشی را به خود اختصاص داده است. ارزش خالص دارایی های این بازیکن بیسبال مشهور حدود ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود.

رودریگز فرد خیری است، در سال ۲۰۰۳، رودریگز مبلغ ۳٫۹ ملیون دلار برای بازسازی استادیوم بیسبال به دانشگاه میامی کمک کرد. او عضو هیئت امنا دانشگاه میامی است. الکس رودریگز یکی از افراد مشهوری است که برای برند پپسی کولا تبلیغ می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا