چهره هاسلبریتی خارجی

امینه گولشه دختر شایسته ترکیه و همسر مسعود اوزیل کیست؟+فیلم و عکس عروسی

مجله اینترنتی کولاک: ازدواج امینه گولشه دختر شایسته ترکیه با مسعود اوزیل بازیکن ترکیه ای الاصل تیم ملی آلمان بازتاب های وسیعی در رسانه های خارجی و به خصوص ترکی زبان داشته است. این مراسم ازدواج با همراهی ویژه «اردوغان» نخست وزیر ترکیه همراه شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. اما امینه گولشه کیست؟

همه چیز درباره ازدواج امینه گولشه و مسعود اوزیل
همه چیز درباره ازدواج امینه گولشه و مسعود اوزیل

 

 

امینه گولشه بازیگر معروف ترکیه ای است، وی در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. گولشه دختر شایسته و ملکه زیبایی کشور ترکیه است و به واسطه پخش سریال هایش در ایران نیز شناخته شده است. امینه گولشه بازیگر و مدل ترکیه ای  سوئدی ست که در ۳۰ آوریل سال ۱۹۹۳در کشور سوئد متولد شد.

 

مادر امینه اهل ازمیر ترکیه و پدرش یک ترکمن مهاجر از کرکوک عراق است. او همچنین یک برادر به نام شاهان گولشه دارد. امینه گولشه ۱٫۷۸ متر قد و ۵۵ کیلو گرم وزن دارد و اندازه های او به ترتیب ۹۰، ۶۲ و ۹۲ سانتی متر است.او تاج ملکه ی زیبایی ترکیه را درسال ۲۰۱۴ بر سر گذاشت و نماینده ی کشورش در مراسم میس ورلد ۲۰۱۴ بود.

 

پس از یکسال از انتخاب وی بعنوان ملکه زیبایی ترکیه او تاج خودرا بر سر اجم سیرپان «Ecem Cirpan» گذاشت و او را جانشین خود کرد. امینه در میس ورلد ۲۰۱۴ شرکت کرد اما نتوانست به فینال راه پیدا کند. او در گوتنبرگ سوئد متولد شد و همانجا رشد کرد.

 

 

امینه اکنون در استانبول زندگی می کند جاییکه بعنوان بازیگر و مدل در آن مشغول بکار است. او درسال ۲۰۱۵ در سریال تلویزیونی ترکی «هرگز تسلیم نمی‌شوم» با عنوان اصلی «Asla Vazgeçmem» در نقش دختری شهرستانی به نام نور شروع به نقش آفرینی کرد. دو فصل از این سریال تاکنون پخش شده و فصل سوم آن نیز در حال فیلم برداری ست. این سریال در همان فصل اول طرفداران زیادی پیدا کرد.

 

 

رابطه امینه گولشه و مسعود اوزیل

بعد از ملاقات او با فوتبالیست دورگه ی ترک- آلمانی به نام «مسعود اوزیل» که بازیکن تیم آرسنال نیز هست گفته شد که شروع به قرار گذاشتن با وی کرده اما بعداً مشخص شد که این حرف تنها یک شایعه بوده! امینه اذعان داشت که آن دو دوستان قدیمی هستند. پس از شکست آرسنال در دومین بازی خانگی در مقابل وست هام،

 

امینه در اینستاگرامش به دفاع از مسعود اوزیل پرداخت و گفت «او خوب بازی کرده و نمی‌توان مسئولیت شکست تیمش رابه عهده ی او گذاشت، او فقط نتوانسته به قدر کافی گل بزند» !وقتی در مورد علاقه ی او نسبت به ترکیه و سوئد سوال کردند وی اینطور بیان کرد که » من ترکیه را خیلی بیشتر از سوئد دوست دارم. در ترکیه مردم بیشتر حرف می‌زنند و صمیمی هستند و علاوه بر این سیستم ۶ ماه روز و ۶ ماه شب در سوئد انسان را از نظر روانی به هم می ریزد».

 

امینه تاتویی از یک هلال و ستاره در پشتش دارد که آن را در مارماریس خالکوبی کرده است. او همچنین از عکاسی از مناظر و خیابان های ترکیه لذت میبرد و این کار از سرگرمی های وی محسوب میشود.زیبایی امینه باعث شد که او خیلی زود محبوبیت زیادی بین مردم به دست آورد. برای خیلی از مردم او شباهت بسیار زیادی به سوپرمدل روس آیرینا شیخ دارد و او پیشنهادات زیادی برای بازی در اپرا دریافت کرده است.

 

عکس های دونفره مسعود اوزیل و امینه گولشه

عکس های امینه گولشه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا