سبک زندگی

انتخاب بهترین رنگ برای اتاق خواب

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

انتخاب بهترین رنگ برای اتاق خواب

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سبک زندگی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تنها اتاق منزل که باید به گونه‌ای طراحی شود که پر از آرامش باشد اتاق خواب است. اتاق خواب بیشتر به عنوان یک پناهگاه، گوشه دنج و فضایی برای خلوت کردن و تجدید انرژی است؛ برای شارژ شدن مجدد و برای این که بدن و ذهن خود را برای چالش‌های روز پیش رو آماده کنید.

اتاق خواب

دکور اتاق خواب با رنگی که برای دیوارهایش انتخاب می‌کنید متحول می‌شود. انتخاب رنگ اتاق خواب باید طوری باشد که ذائقه شخصی شما را راضی کند، مطابق با طرح کلی و نقشه‌ای باشد که شما در ذهنتان دارید تا در نهایت همه اینها را با هم پیوند دهد.

اتاق خواب

رنگی را برای دیوار اتاق خواب انتخاب کنید که متناسب با فضای اتاق باشد بدون اینکه خیلی اغراق کنید یا جو سنگین و شلوغی ایجاد شود. رنگ‌های طبیعی ملایم برای فضا و روح آرام‌بخش اتاق بی‌نظیر است. این رنگ‌های جذاب با گرمای خود بازتابی از جهان طبیعت هستند. رنگ‌های طبیعی از جسارت رنگ قهوه‌ای شکلات تلخ و شیرین تا روشنی سبز کم‌رنگ مایل به زرد متغیر است؛ این یعنی یک پالت رنگ طبیعی که دریچه را به سوی دنیایی از احساس می‌گشاید.

اتاق خواب

دیوار پشت تاج تخت را با رنگی قوی، مثل آجری یا سبز تیره، رنگ کنید و از سایه‌های رقیق همان رنگ برای دیوارهای باقی‌مانده استفاده کنید. پنجره، سقف و کف با رنگ سفیدش تأثیر این رنگ‌ها را از بین می‌برد. با ملحفه و روتحتی که رنگ‌های سبز مریم‌گلی، یاسی، بنفش و لمسی از زرد ملایم یا زرد تیره دارند به اتاق خواب خود جلوه بهتری بدهید.

رنگ‌های پاستل ملایم بازتابی از پایان زمستان و استقبال از رنگ‌های بهاری هستند. دیوارهای زردرنگ ملایم درخششی را ایجاد می‌کنند که خیلی خوشایند است؛ حتی در یک روز بارانی. این رنگ زرد را با رنگ آبی برای دیوار پشت تاج تخت یا دیوار اصلی تضاد بدهید و همه وسایل اتاق هم باید با رنگ براقی مشابه دیوارها دکور شود. صورتی رنگی است که نباید از آن غافل شد. رنگ صورتی را با رنگ سفید ترکیب کنید و به تمام اتاق گرمای ملایمی ببخشید.

اتاق خواب

وقتی تزییناتی به دکور اتاق اضافه شود تأثیر صورتی بودن دیگر خیلی جلب توجه نمی‌کند. با لوازمی مانند پرده یا روتختی‌هایی که رنگ بنفش یاسی یا سبز دارند اتاق را تزیین کنید. اتاق خوابی که کمی تلالؤ و درخشش ملایم دارد بسیاری از سلیقه‌ها را به خود جذب می‌کند. دیوار اصلی پشت تاج تخت به رنگ لعل با اضافه شدن سایه‌های طلایی و تزیینات زمردین خنثی می‌شود. رنگ‌های پس‌زمینه باید شامل رنگ عسلی یا سفید مات باشد. وقتی اتاق خواب خود را به رنگ جواهرات رنگ می‌کنید باید مراقب باشید زیرا این تون‌ها خیلی اغراق‌کننده هستند و به راحتی می‌توانند مضمون اتاق خواب را بگیرند.

لوازم و تزیینات اتاق را ساده و گیرا انتخاب کنید. مثلاً لحاف ابریشیمی خام با حاشیه‌هایی به رنگ لعل رنگ‌ها را با هم پیوند می‌دهد یا یک ساری هندی در انتهای تخت بکشید تا کمی سرزندگی و درخشش ایجاد کنید. اگر خوب فکر کنید، متوجه خواهید شد که رنگ مشکی، سفید و قرمز در اتاق خواب بدون این که ساکنان را از خواب بیدار کند رنگ‌های جالبی هستند و حرفی برای زدن دارند.

اتاق خواب

دیواری که رنگ طوسی دارد گرمی است و در مقایسه با دیوارهای سفید یا شیری رنگ مخالف تضاد خوبی ایجاد می‌کند. پیشنهاد ما »  مهم‌ترین وسایل موردنیاز برای اتاق بچه‌ها عکس‌های سیاه و سفید به دیوار اتاق بیاویزید که قاب‌هایی به رنگ‌ مشکی و کرم مات دارد. رنگ قرمز را به روتختی و ملحفه تزریق کنید؛ چه به روش الگوهای هندسی با رنگ‌های سیاه و سفید یا با طراحی تم ژاپنی با استفاده از همان رنگ‌ها. یک تابلو به عنوان نقطه کانونی هنری به رنگ سیاه، سفید یا قرمز با قاب نقره‌ای آویزان کنید. پرده‌های پنجره هم بهتر است به رنگ‌ کرم باشد تا اثر تیرگی را خنثی کند./فوت و فن

این پست توسط بخش سبک زندگی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

انتخاب بهترین رنگ برای اتاق خواب

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا