تلویزیون

انتخاب و معرفی چهره مردمی سال ۹۸ مهمان برنامه تحویل سال علی ضیا + عکس

معرفی چهره مردمی سال ۹۸ به مانند سال قبل در برنامه ویژه ای با اجرای علی ضیا انجام شد. قرار است بعد از انتخاب و معرفی این چهره ها در برنامه تحویل سال ۹۹ مهمان علی ضیا باشند.

چهره مردمی سال 98
چهره مردمی سال ۹۸

این  برنامه با حضور مدیران سازمان صداوسیما، رییس حوزه هنری، امام جمعه موقت تهران، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، رییس حوزه هنری و رییس شورای شهر تهران، داوران این دوره و اهالی رسانه برگزار شد و طی مراسمی «چهره های مردمی سال ۹۸» معرفی شدند.

در ابتدای مراسم مرتضی حیدری مجری برنامه گفت: در سال‌های گذشته برخی برنامه‌ها به صورت پراکنده به قهرمانان و چهره مردمی پرداخته می‌شد اما برنامه فرمول یک با تمرکز به این موضوع پرداخته است و اکنون برای دومین سال این مراسم برگزار می‌شود.

سپس مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما بیان کرد: سال گذشته توفیق یافتیم تا انسان‌های گمنام را که هرکدام نماینده مردم ایران بودند از قاب تلویزیون به مردم معرفی کنیم زیرا آن‌ها نشان دادند ارزش‌های اخلاقی و انسانی در وجود همه ماست و مطمئن هستم بزرگی آن‌ها در آسمان بیش از اینجاست.

زین العابدین در پایان عنوان کرد: طرح نتیجه حرکتی در برنامه «فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء بود که سال گذشته چهره هایی از میان مردم را که الگو و مظهر خدمات اجتماعی هستند به عنوان چهره های مردمی معرفی کرد و آنها ابتدا توسط هیات داوران و سپس توسط مردم انتخاب شدند و به عنوان مهمان به برنامه تحویل سال ۹۸ آمدند.

اسامی برگزیدگان تجلیل و تقدیر شده چهره مردمی سال ۹۸ به شرح زیر است:
عصمت احمدیان
یوسف اصلانی
کاظم کبیر
طناز بحری
نورالدین توسلی
مجتبی محمدی
لعبت گران‌پایه
زیبا عزیزی
اهوزاد خلیلی
نرگس کلباسی

برخی از افراد در سالن حضور نداشتند از جمله نرگس کلباسی که گفته شد کسالت دارد. علی ضیا در ادامه گفت: امیدوارم خدا به ما برکت دهد تا بتوانیم نام مردم را در تمام سرزمینمان نشر دهیم.

همچنین محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: جامعه و نظام آموزشی ما به این اقدام نیازمند است‌. برای همبستگی و انسجام ملی، نشان دادن چهره‌های مردمی کار ارزشمندی است‌.

وی ادامه داد: همچنان که تنفس حیات مادی ما را برقرار می‌کند، حیات اجتماعی و فکری ما به جریان آموزش و یادگیری وابسته است. ما آنگونه عمل می‌کنیم که آموخته‌ایم.

آخرین خبر؛ لغو برنامه به خاطر شیوع کرونا

به نقل از روابط عمومی این برنامه، سیدعلی ضیا تهیه کننده و مجری «فرمول یک» درباره وضعیت طرح انتخاب چهره مردمی پس از شیوع کرونا در کشور اعلام کرد: شورای سیاست گذاری چهره مردمی سال و مدیر شبکه یک به جهت شیوع کرونا و مشکلاتی که در کشور پیش آمده تصمیم گرفتند معرفی قهرمانان و چهره‌های مردمی را به سال آینده موکول کنند. تاریخ این موضوع نیز به زودی اعلام خواهد شد.

وی افزود: از آنجایی که بسیاری از این چهره‌ها باید از شهرستان‌های مختلف به تهران می‌آمدند یا ما به شهرستان‌ها می‌رفتیم تا مستند زندگی این عزیزان ساخته شود، حساسیت‌های موجود عملاً چنین اجازه‌ای به ما نمی‌داد. این روزها تاکید وزارت بهداشت بر سفر نکردن است و ما هم تابع این رویکرد هستیم.

مجری باسابقه تلویزیون یادآور شد: به هر حال برای حفظ سلامت مردم چهره مردمی سال ۹۸ را در ابتدای سال ۹۹ برگزار خواهیم کرد. اینگونه مردم می‌توانند راحت تر با این قهرمانان ارتباط بگیرند. اما اگر این تاخیر رخ نمی‌داد به جهت مشکلاتی که بابت کرونا وجود دارد پوشش خبری چهره مردمی ممکن بود با پوشش حداکثری خود برگزار نشود و از آنجایی که می‌خواستیم از همه ظرفیت‌ها برای مردم استفاده کنیم به این تاخیر رضایت دادیم.

ضیا در پایان اعلام کرد: از ۲۴ اسفند تا یک فروردین ویژه برنامه «فرمول یک» برای تحویل سال را با رویکرد امیدبخشی و شادی برای مردم ایران خواهیم داشت. ان شاءالله در سال آینده نیز پرتوان در کنار مردممان قرار بگیریم تا چهره مردمی سال را معرفی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا