اخبار داغ

انتشار عکس‌ های ماهواره‌ ای از پایگاه نظامی عین‌ الاسد بعد از حمله موشکی ایران

در این مطلب، جدیدترین عکس‌ های ماهواره‌ ای از پایگاه نظامی عین‌ الاسد عراق بعد از حمله موشکی ایران را خواهیم دید! با ما همراه باشید. در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار قاسم سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز چهارشنبه از شلیک ده ها موشک بالستیک به سمت پایگاه نظامی عین‌ الاسد ایالات متحده آمریکا واقع در استان الانبار کشور عراق خبر داد.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی ، ده ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الاسد مهیب گزارش شده است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

استفانی گریشام سخنگوی کاخ سفید در واکنش گفت: “ ما از گزارش های حملات به مراکز آمریکا در عراق آگاهیم. رئیس جمهور در جریان قرار گرفته است و از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارد و در حال مشورت با تیم امنیت ملی است. ”

پایگاه عین الاسد در کشور عراق، یک فرودگاه نظامی با باند فرود به طول ۴۰۰۰ متر است. این پایگاه در اختیار نیروهای اشغالگر آمریکایی قرار دارد و بزرگ ترین پایگاهی است که در اختیار آنها می باشد. واکنش قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به جنایت اخیر ایالات متحده آمریکا در به شهادت رساندن شهید سپبهد سردار قاسم سلیمانی بازتاب گسترده‌ ای در رسانه‌ های عربی داشته است و این خبر به تیتر یک این رسانه‌ ها تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا