چهره هاسلبریتی ایرانی

انتقاد تند مهناز افشار به سریال پایتخت ۶ + انتقام از محسن تنابنده!

جزئیات انتقاد تند مهناز افشار به سریال پایتخت ۶ همچنین ماجرای انتقام مهناز افشار از محسن تنابنده به دلیل اختلافات به وجود آمده را بخوانید. مهناز افشار با انتشار پستی در اینستاگرام خود از سریال پایتخت ۶ و عوامل این سریال بشدت انتقاد کرد و تمام انها را با خاک یکسان کرد با توجه به شوخی های نامتعارفی که در سری جدید سریال پایتخت می شود احتمال می رود این سریال به زودی متوقف شود.

انتقاد تند مهناز افشار به سریال پایتخت ۶
انتقاد تند مهناز افشار به سریال پایتخت ۶

مهناز افشار بازیگر فیلم قسم ساخته محسن تنابنده است. مهناز افشار بازیگر اصلی فیلم قسم بود و در آن یکی از متفاوت ترین بازی های خود را به نمایش گذاشت. اختلافات این دو در جریان تصویربرداری همین فیلم به وجود آمد و در روزهای اکران آن در سینماها به اوج خود رسید.

افشار در کنفرانس مطبوعاتی فیلم قسم با کنایه و در قالب شوخی تنابنده را کارگردانی بد اخلاق معرفی کرد. چند ماه بعد و در جریان اکران فیلم تصویر مهناز افشار از بیلبوردها و تبلیغات تلویزیونی فیلم حذف شد که اعتراض مهناز افشار را به دنبال داشت. در جریان این اعتراضات، افشار گلایه هایی هم از تنابنده داشت که نسبت به حذف چهره او از تبلیغات هیچ واکنشی نشان نداده است.

مهناز افشار در همین خصوص در مجموعه توئیت هایی نوشته بود:

«قسم بزودی در شبکه خانگی! نمیدونم چقدر حذف مجدد تصویرم واقعیه. فقط دلم میخواد اینبار بگم، محسن تنابنده کاش بیای در مورد تنها شکایت خصوصی من که مربوط به طلبه آملی و موضوع صیغه شدن زنان ایرانی به حشد الشعبی هست، شفاف سازی کنی و کلا بگی چرا همیشه به فکر خودت بودی نه عوامل…
شلوغ کاری مشهد، موضوع اختتامیه جشنواره اسکریت شات طلبه آملی که برای من فرستادی و …. بیا توضیح بده که چطور گودال من رو خالی تر کردی. بگو چطور خودتون منو حذف کردید.
و در آخر از قوه قضاییه و مسئولین محترم مربوطه سئوال دارم، در مورد اتهام نسبت داده شده به من اگر شریکی وجود داشته باشه آیا او هم مشمول اتفاقات مشابه، قضاوت و تاوان و احضاریه و ممنوعیت و حذف و غیره میشه یا فقط مهناز افشار؟»

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  ۱۳۵۶ در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.


ماجرای اتهام جنجالی مهناز افشار به محسن تنابنده

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا