چهره هاسلبریتی ایرانی

انصراف پیمان معادی از جشنواره فجر حقیقت دارد؟ + عکس

در این مطلب، درباره ماجرای انصراف پیمان معادی از جشنواره فجر توضیحاتی خواهیم داد؛ با ما همراه باشید. پیمان معادی ، کارگردان، فیلمنامه‌ نویس و بازیگر ایرانی و آمریکایی متولد ۹ تیر ماه سال ۱۳۴۹ شمسی در شهر نیویورک می باشد! وی در ۶ سالگی به ایران آمده است. پیمان معادی در واکنش به سرنگونی هواپیمای اوکراینی و همچنین اعتراضات مردمی، در جدیدترین پست اینستاگرام خود، خبر انصراف از جشنواره فجر را اعلام کرده است! او در این پست، چنین نوشته است:

درباره پیمان معادی بد نیست بدانید او برای نقش‌ آفرینی در فیلم‌ های ” جدایی نادر از سیمین ” در ژانر درام به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی اصغر فرهادی و ” درباره الی” به کارگردانی اصغر فرهادی و به تهیه کنندگی اصغر فرهادی و سید محمود رضوی و محصول سال ۱۳۸۷ به عنوان بازیگر صاحب سبک، شناخته می شود! وی برنده ی سیمرغ بلورین هیئت ویژه داوران در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

همچنین او خرس نقره‌ ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌ المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ میلادی را به‌ همراه گروه بازیگران فیلم ” جدایی نادر از سیمین ” دریافت کرد. پیمان معادی از بازیگران ایرانی و آمریکایی است و از مهم‌ ترین نقش‌ های بین‌ المللی او می‌ توان به ایفای نقش ” علی ” در فیلم ” کمپ ایکس ری “، ایفای نقش در فیلم ” آخرین شوالیه‌ ها ” در کنار مورگان فریمن و همچنین ایفای نقش ” پدر نصیر خان ” در سریال آمریکایی ” آن شب ” و حضور در فیلم سینمایی ” شش زیرزمینی ” در نفش ” برادر رئیس‌ جمهور تورگستان ” اشاره کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا