سبک زندگی

انواع روش های هایلایت مو را بشناسید

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

انواع روش های هایلایت مو را بشناسید

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

آرایش و زیبایی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

به یکی از راه های اضافه کردن رنگ جدید به دسته ای از موها هایلایت می گویند. این روش هم آسیب کمتری به موهایتان وارد می کند و هم زیبایی شیک تری به همراه دارد.

هایلایت

روش طبیعی

رنگ هایلایت، در این روش خیلی روشن نباید باشد تا رنگ موهای شما را طبیعی جلوه دهد برای انتخاب رنگ هایلایت، رنگی که یک یا دو درجه از موهای شما روشن تر است را انتخاب کنید و دسته ای از موها رو جدا کنید و بصورت لایه های باریک رنگ کنید، این روش مخصوص کسانی است که موهای خوب و شادابی دارند.

روش تیکه ای

رنگ هایلایت، در این روش باید از رنگ مو پایه خودتان روشن تر باشد. در این روش دسته های باریک و ۳ سانتی از مو رو جدا کرد و رنگ را روی مو بمالید. این روش برای افرادی که موهای زبر و ضخیمی دارد گزینه مناسبی می باشد.

 روش مخفی

برای تغییر نامحسوس در موهایتان دسته ای از مو که در دید نیست را انتخاب کنید و رنگ نمایید این روش برای کسانی مناسب است که می خواهند تغییر کوچکی در مو ایجاد کنند در این مدل مو زمانی که موهای شما باز است جلوه زیبایی دارد.

روش آمبره

اگر می خواهید به راحتی موهایتان هایلایت طبیعی داشته باشد از روش آمبره استفاده کنید.‏ روش آمبره در ریشه مو تیره و در ساقه مو روشن تر می شود.

روش بالایاژ

در این نوع هایلایت ، رنگ به صورت رفت و برگشت و در یک شیب طبیعی تر می باشد. و درواقع ‏همانند هایلایت آمبره می باشد.‏

روش فویل

یکی دیگر از انواع هایلایت می باشد که از فویل استفاده می کند. در این روش سه نوع هایلایت طبیعی، ‏هایلایت تیکه ای، پر حجم مو در کنار یکدیگر استفاده می شود. ‏

هایلایت کردن پر حجم مو

برای حجیم نشان دادن مو از ترکیب ۳ رنگ استفاده میکنند اگر موهایتان را قبل از این نوع هایلایت کوتاه کنید بخاطر داشتن ۲ یا ۳ رنگ زیبایی بیشتری دارد./الماس نشان

این پست توسط بخش آرایش و زیبایی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

انواع روش های هایلایت مو را بشناسید

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا