سبک زندگی

انواع مدل بدلیجات جدید مخصوص خانم های که علاقه به زیورآلات دارند

در این مطلب از سایت کولاک ما برای شما عزیزان مجموعه ای بی نظیر از جدیدترین و زیباترین جدیدترین انواع مدل بدلیجات جدید ۲۰۲۰ – ۹۹ را فراهم آورده ایم. که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. ادامه توجه شما را به دیدن این مدلهای بسیار زیبا جلب می نماییم.شما عزیزان بخصوص خانم های محترم با رعایت این نکات در مورد نحوه نگهداری از زیورآلات و بدلیجات می توانید طول عمر و درخشش و ماندگاری جواهرات خود را طولانی تر کنید.

مدل بدلیجات ۲۰۲۰ – مدل زیورآلات ۹۹بدلیجات جدید ۱۳۹۹

انواع مدل بدلیجات جدید

یکی از بهترین پیشنهادات برای استفاده و نگهداری درست از زیورآلات و بدلیجات ، نگهداری آن ها به صورت خشک و تمیز کردن مرتب آن ها می باشد. انگشتر و گردنبند و دستبند و گوشواره شما همیشه در معرض برخورد با مواد شیمیایی و کرم های مرطوب کننده و عطر و ادکلن و آب و حتی عرق شما می باشد و همه این موارد باعث اکسیده شدن و در نتیجه تغییر رنگ زیورآلات شما می شود و در طلا و نقره نیز باعث کدر شدن و از دست رفتن جلای آن می شود. پس همیشه مطمئن باشید که قبل از استفاده از عطر و ادکلن و یا کرم های مرطوب کننده و شستن دست و صورت زیورآلات و بدلیجات خود را جدا کردن و در جایی مناسب قرار دهید این کار باعث می شود علاوه بر ثابت ماندن رنگ زیورآلات، پوست شما نیز به زیورآلات حساسیت ندهد.

عکس از بدلیجات زیبا

در قسمت قبلی اشاره شد که نباید زیورآلات خود را به صورت روزانه استفاده کنید ولی باید دقت داشته باشید که بسیار مهم است که زیورآلات خود را آخر روز جدا کنید و در جایی مناسب قرار دهید. هیچ موقت با بدلیجات خود به رخت خواب نروید که بهترین راه برای صدمه دیدن به آن ها همین است چرا که باعث شکسته شدن و ضربه خوردن آن ها می شود. علاوه بر ضربه خوردن زیورآلات ممکن است به پوست شما نیز آسیب برسد و رنگ آن نیز از بین برود. همین توصیه برای وقت هایی که می خواهید ورزش کنید و یا به استخر و حمام بروید نیز صادق است و حتما باید زیورآلات خود را جدا کنید. عامل اصلی حساسیت پوست به زیورآلات واکنش نشان دادن مواد روی پوست شما با فلز به کار رفته در زیورآلات می باشد بنابرین سعی کنید در مواردی که از زیورآلات استفاده نمی کنید آن ها را جدا کنید. توجه کنید که قرار نیست هرجایی که هستید و هر کاری که می کنید حتما زیورآلات بر تن شما باشد !

عکس از بدلیجات دخترانه

بدلیجات شیک مجلسی

عکس از بدلیجات دست ساز

بدلیجات شیک و ارزان

عکس هایی از بدلیجات دخترانه

عکس هایی از بدلیجات

بدلیجات شیک دخترانه

عکس هایی از بدلیجات زیبا

عکس از سرویس بدلیجات

بدلیجات شیک و خاص

عکس از انواع بدلیجات 

بدلیجات شیک اینستا

جدیدترین مدل بدلیجات زنانه

بدلیجات شیک 

جدیدترین مدل بدلیجات

جدیدترین مدل بدلیجات دست ساز

جدیدترین مدل بدلیجات استیل

جدیدترین مدل بدلیجات دخترانه

بدلیجات شیک اینستاگرام

مدل بدلیجات ۲۰۲۰ – مدل زیورآلات ۹۹بدلیجات جدید ۱۳۹۹

مدل بدلیجات ۲۰۲۰ – مدل زیورآلات ۹۹بدلیجات جدید ۱۳۹۹

مدل بدلیجات ۲۰۲۰ – مدل زیورآلات ۹۹بدلیجات جدید ۱۳۹۹

مدل بدلیجات ۲۰۲۰ – مدل زیورآلات ۹۹بدلیجات جدید ۱۳۹۹

مدل بدلیجات ۲۰۲۰ – مدل زیورآلات ۹۹بدلیجات جدید ۱۳۹۹

اختصاصی : کولاک 

 در ادامه ببینید :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا