سبک زندگی

انواع گوناگون رژ لب را بشناسید

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

انواع گوناگون رژ لب را بشناسید

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

آرایش و زیبایی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

منظور از انواع رژ لب فقط تفاوت در رنگ آن ها نیست, رژ لب های مختلفی در بازار وجود دارد که از نظر جنس و بافت با هم تفاوت دارند و به روش ها مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. همه خانم ها باید با انواع رژ لب مایع و جامد و ویژگی هر یک از آن ها آشنا باشد تا بتواند بهترین رژ لب را برای موقعیت های مختلف انتخاب کند.

انواع رژ لب 

رژلب های کرمی و ویژگی آنها

رژلب های کرمی پوشش خوبی دارند و براق هستند, اینگونه رژلب ها معمولا ماندگاری زیادی دارند و باعث تقویت و برجسته به نظر رسیدن لب ها میشوند. رژلب های کرمی برای موقعیت های مختلف قابل استفاده اند فقط باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید.

رژلب های شفاف و ویژگی آنها

رژلب های شفاف پوشش دهی و رنگ خاصی ندارند فقط باعث میشوند لب ها شفاف و زیباتر شوند, این رژلب ها برای دختر خانم ها و آرایش روزمره بسیار مناسب هستند. جلوگیری از خشکی لب یکی دیگر از ویژگی های رژلب های شفاف است.

رژلب های مات و ویژگی آنها

رژلب های مات امروزه محبوب ترین نوع رژلب بین خانم ها هستند که کامل ترین پوشش دهی و بیشترین ماندگاری را دارند, رژلب های مات طیف رنگی گسترده ای دارند و برای مجالس مناسب تر هستند. یکی از بدی های اینگونه رژ لب ها این است که باعث خشکی لب ها میشوند.

لاک لب و ویژگی های آن

لاک لب تقریبا شبیه رژ لب های مات است و براق نیست, ماندگاری لاک لب فوق العاده است. لاک لب برای عروس خانم ها هم گزینه مناسبی است زیرا پوشش دهی و ماندگاری بالایی دارد./نمناک

این پست توسط بخش آرایش و زیبایی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

انواع گوناگون رژ لب را بشناسید

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا