چهره هاسلبریتی خارجی

انوشکا شرما؛ قدرتمندترین بازیگر زن بالیوود شد!

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه:‌ سمیرا فیض آبادی:‌ انوشکا شرما بدون شک یکی از قدرتمندترین بازیگران زن بالیوود است. او یکی از بااحساس‌ترین بازیگران جوان است. شرما مدتی است کم کار شده و کمپانی فیلمسازی خود را با نام «Clean Slate Films» راه انداری کرده است.

او یکی از سلبریتی های فعال اجتماعی خصوصا در حمایت از حیوانات شناخته می شود. آنچه که انوشکا شرما را از دیگر بازیگران هم سن خود متمایز کرده ادغامی از نبوغ و زیبایی در وجود او می باشد. انوشکا شرما سال ۲۰۱۷  با کاپیتان تیم ملی کریکت هند، ویرات کوهلی ازدواج کرد. ویرات کوهلی یکی از ثروتمندترین سلبریتی های هند و همچنین یکی از بهترین بازیکنان کریکت جهان است. انوشکا و ویرات چند سال با یکدیگر رابطه داشتند و بالاخره بعد از انکارهای مکرر، شاهد ازدواج مجلل این زوج مطرح هندی در ایتالیا بودیم.

به تازگی مجله «Fortune» لیست قدرتمندترین زنان هند در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد و انوشکا شرما تنها بازیگر بالیوود بود که نامش در این لیست به چشم می خورد. همچنین گفته می شود انوشکا شرما جوان‌ترین حاضر در این لیست بوده است. اساسا نام بانوانی در این لیست به چشم می‌خورد که در دایره حرفه‌ی خود درخشیده‌اند  و به لحاظ فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار بوده‌اند. و بادر نظر گرفتن این عوامل باید گفت که آوردن نام انوشکا شرما در این لیست قابل تحسین است. انوشکا شرما مدتی است کم کار شده و بعد از فیلم «زیرو» که بازی متفاوتی در آن داشت دیگر در هیچ پروژه‌ای فعالیت نکرده است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من آنوشکا رو تو جدیدا از همه بیشتر دوست دارم….البته رقص کاترینا از همه بهتره ولی بازی آنکس که بی نظیره… اخلاقش خیلی دوستدارم💟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا