اخبار داغورزشی

اولین حریف امیر علی اکبری در سازمان UFC+زمان مبارزه

مجله اینترنتی کولاک: حالا بسیاری در پی آن هستند تا بدانند اولین حریف امیر علی اکبری در سازمان UFC کیست؟ امیر علی اکبری اولین مبارز و فایتر از خاور میانه در مبارزات سنیگن وزن سازمان UFC خواهد بود. او بعد از حضور در سازمان رایزین ژاپن و ACB روسیه از این پس در UFC مبارزه خواهد کرد که بالاترین سطح در رقابت های MMA را داراست. علی اکبری گفته قصد دارد تا رشته ورزشی MMA را در ایران گسترش بدهد.

 

حریف امیر علی اکبری در سازمان UFC
حریف امیر علی اکبری در سازمان UFC

مصاحبه امیرعلی اکبری را می خوانید:

بعد از ۴ سال توانستم به UFC برسم

هدف اصلی این نشست این است که یک ایرانی که در کشور خود فعالیت می‌کند به مسابقاتی رسیده که مهمترین و بالاترین رویداد حرفه‌ای جهان است و می‌تواند پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد.این برای نخستین بار است که یک ایرانی که در کشور فعالیت می‌کند با پرچم کشورمان در سازمان UFC که بالاترین سطح را دارد به میدان می‌رود. برای حضور در سازمان UFC باید از سازمان‌های کوچکتر شروع کرد و خدا را شکر بعد از چهار سال فعالیت در سازمان‌ها توانستم به سازمان UFC بپیوندم. قرارداد یک سال و نیمه و برای انجام چهار مسابقه منعقد شده است که برای شروع قرارداد بسیار خوبی است. طبق این قرارداد از بازی سوم به بعد، قرارداد آزاد بوده وبازی به بازی قراردادها امضا خواهد شد.

دیگر استکی مربی ام نخواهد بود

مربیان جدیدی اضافه می‌کنیم، همانطور که با مربی جدید در بوکس قرارداد بستم. از استکی تشکر می‌کنم اما از این به بعد او دیگر نیست و امیدوارم بتوانیم سفت و سخت کار را جلو ببریم. او مثل برادر من بوده و از این به بعد هم برادرم می ماند، اما دیگر در کنارم نخواهد بود.

می خواهیم ممنوعیت MMA در ایران برداشته شود

فایترهای خوبی در ایران داریم و قطعاً از ایران در آینده نمایندگان خوبی در UFC خواهیم داشت. بخشی از آنها در تیم ما حضور دارند که در گرجستان نیز حضور داشتند. قصد دارم کمپینی در ایران ایجاد کنیم و ممنوعیت MMA نیز برداشته شود.

پردرآمدترین ورزشکار جهان می شوم

از سازمان UFC خواسته‌ام مسابقات در کشورهایی تدارک دیده شود که اطراف ما باشد چراکه رفتن به آمریکا برای ایرانی‌ها سخت است. فایترهای حاضر در این سازمان پردرآمدترین ورزشکارهای دنیا هستند. قطعا هیچ فایتری قراردادش را شفاف اعلام نمی‌کند. شاید در بازی اول و دوم نتوانیم به آن مبلغ برسیم، اما مطمئناً در آینده به جایی می‌رسم که پردرآمدترین ورزشکار در جهان شوم.

همه گفتند فایتر آمریکایی ضعیف بود!

در روسیه هیچ سنگین وزن این کشور حاضر نشد با من بازی کند و در نهایت حریف آمریکایی که از سال ۲۰۱۲ شکست نخورده بود به مصاف من آمد. متاسفانه هیچ فردی نگفت که امیر علی‌اکبری آمادگی بالایی دارد و حریف آمریکایی را ضعیف جلوه دادند. در حالی که من نقشی در انتخاب او نداشتم.

تا شهریورماه اولین مبارزه‌ام را انجام می‌دهم

آمده ام به UFC تا با هر فایتری با تمام وجود بجنگم و قطعاً بعد از دو سه مبارزه با بزرگان این رشته در جهان مبارزه می‌کنم تا نشان دهم ایرانی‌ها توانایی انجام بزرگترین کارها را دارند. در سنگین وزن این سازمان ۳۰ مبارز وجود دارد که من تنها مبارز خاورمیانه هستم. تلاش می‌کنیم حداکثر تا شهریورماه اولین مبارزه را برگزار کنیم. سازمان UFC  نیز به ابوظبی آمده است که این یک نکته مثبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا