اخبار داغچهره هاسلبریتی ایرانی

اولین واکنش محمدرضا فروتن به شایعه تغییر جنسیت + پست اینستاگرامی

اولین واکنش محمدرضا فروتن به شایعه تغییر جنسیت همچنین پست اینستاگرامی فروتن دربراه جنجالی که در شبکه های اجتماعی به خاطر او ایجاد شد. بر اساس آنچه برخی فعالان رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند تغییر جنسیت این بازیگر دو ماه قبل انجام شده است؛ این خبر با واکنش گسترده کاربران توییتر و اینستاگرام مواجه شد.

محمدرضا فروتن اما صبح امروز (یکشنبه) به این خبر عجیب واکنش نشان داد:

واکنش محمدرضا فروتن به شایعه
واکنش محمدرضا فروتن به شایعه

 

محمدرضا فروتن، بازیگر مطرح سینمای ایران سابقه‌ی نقش‌آفرینی در فیلم‌های نظیر مرسدس، دو زن، قرمز، اتوبوس شب، دعوت، چهل‌سالگی و… را داشته و برای بازی در فیلم قرمز برنده‌ی جایزه نقش اول مرد در هفدهمین جشنواره فیلم فجر شده است.

خبرهای ضد و نقیض به ویژه در شبکه‌های اجتماعی و منابع غیررسمی در حالی از تغییر جنسیت یکی از بازیگران مرد سینمای ایران در ماه‌های اخیر حکایت می‌کند که متنی منتسب به وکیل این بازیگر این شایعات را تکذیب کرده است.

تغییر جنسیت پیش از این در دنیای بازیگری سینما و تئاتر ایران اتفاق افتاده است. چند سال پیش فرزانه ارسطو در ۴۱ سالگی تغییر جنسیت داد و نام خود را سامان گذاشت. در سینمای جهان هم شاخص‌ترین چهره‌هایی که تغییر جنسیت دادند، برادران اندی و لری واچووسکی بودند. خالقان «ماتریکس» پس از انجام عمل جراحی و تبدیل شدن به زن، با نام خواهران لانا و لی‌لی واچووسکی شناخته می‌شوند.

اما درباره محمدرضا فروتن متنی از ساعاتی پیش متنی منتسب به وکیلش منتشر شده که در آن قویا موضوع تغییر جنسیت را تکذیب کرده است.

یک فعال سیاسی در مورد فروتن نوشته: محمدرضا سال ها برای سحر شدن برنامه ریخت در اوج شهرت رفت دانشگاه روانشناسی خوند کم کم نشونه های سحر رو از خودش نشون داد و اوجش در مانکن پدیدار شد حالا دیگه وقت تولد سحری بود که ۵۱ در کالبد محمدرضا مخفی بود شهامتش در تاریخ ثبت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا