کلیپ داغ

اولین ویدیو مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بعد از اعلام ازدواج + ببینید

اولین ویدیو مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بعد از اعلام ازدواج را در این پست خبری اعلام ازدواج این دو بازیگر با واکنش های زیادی همراه شد. حتما در خبرها خوانده اید که مهدی کوشکی بازیگر ۳۸ ساله کشورمان با ریحانه پارسا ازدواج کرده است.

به غیر از اینکه فاصله سنی این زوج زیاد است, این ازدواج حاشیه های دیگری نیز دارد. ریحانه پارسا درواقع سومین همسر مهدی کوشکی می باشد. مهدی کوشکی از همسر اولش یک پسر به نام آرسام دارد.

همسر دوم مهدی کوشکی صحرا فتحی بازیگر تئاتر بوده است و حالا ریحانه پارسا سومین همسر این بازیگر می باشد.

ویدیو مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی
ویدیو مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

مهدی کوشکی سال ۱۳۶۰ در شهر خرم‌ آباد به دنیا آمد. مهدی کوشکی نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است. مهدی کوشکی فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است.

مهدی کوشکی فعالیت اصلی اش در تئاتر شکل گرفت. وی با بازی در فیلم سینمایی لانتوری وارد سینما شد. از فعالیت‌های هنری کوشکی می‌توان به نگارش و کارگردانی نمایش «کاسیت در زنجیر»، بازی در نمایش «شب نشینی با شکوه آقاجون» و نگارش، کارگردانی و بازی در نمایش‌های «سیزده»، «تئاتر بد»، «تئاتر شر»، «شیطونی»، «باد شیشه را می‌لرزاند» و «آوازه خوان طاس» اشاره نمود. او همچنین دراماتورژی نمایش «هملت» را بر عهده داشته‌است. کوشکی در حال حاضر علاوه بر بازی در سریال دل در سریال کرگدن در نقش کروش به ایفای نقش پرداخته است.


همچنین بخوانید:

علت طلاق مهدی کوشکی از صحرا فتحی چه بود؟

مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا کیست ؟ + بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا