چهره هاسلبریتی خارجی

اونور تونا بازیگر نقش علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه کیست؟ بیوگرافی و عکس

در این مطلب به بیوگرافی اونور تونا و همسرش پرداخته ایم. اونور تونا Onur Tuna بازیگر نقش علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه است. این بازیگر ۲ ژوئیه ۱۹۸۵ در ترکیه به دنیا آمد. اونور تونا فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد از دانشگاه ایلول است. او علاوه بر بازیگری به نواختن گیتار و مشغول است و یکی از جذاب ترین مدل های ترکیه می باشد. او تا کنون دو آهنگ نیز منتشر کرده است. وی فعالیت های خود را به صورت حرفه ایی از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است.

خانواده ی مادر اونور تونا Onur Tuna اصالتا ترک هستند که از شهر تسالونیکی کشور یونان به ترکیه مهاجرت کرده اند. مادرش از کارمندان اداره ی ثبت املاک می باشد که در حال حاضر بازنشسته شده است. و پدرش هم در شغل آموزش و معلمی ریاضی مشغول به کار است و فقط یک برادر او را همراهی می کند. اونور تونا همچنین در بخش کنسرواتور دانشگاه اژه به آموختن موسیقی سنتی ترک پرداخته است.

به ساز گیتارکاملا مسلط می باشد. از هنر جویان موسیقی در دانشگاه Ege می باشد و مدرک بازیگری را ازمرکز هنرمندان موسسه هنری گیزن ازمیر گرفته است.وی دو آهنگ به نام های tipki sen و Acin verdi خوانده است وی از ۱۵ سالگی بعد از تحصیلات مقطع راهنمایی به هنرستان موسیقی پا گذاشت و در سبک موسیقی کلاسیک شروع به هنر آموزی کرد و گیتار را به عنوان ساز مخصوص خود انتخاب کرد.

اونور تونا Onur Tuna از همان دوران ابتدایی در رشته های ورزشی بسکتبال و والیبال فعالیت بسیاری داشته. در همین هنگام در کنار یاد گیری موسیقی به کلاس های بازیگری و تئاتر در مرکز هنری ازمیر و مرکز موجدت گازان مشغول بوده است و دوره های روش و مهارت بازی در مقابل دوربین را نیز به صورت خصوصی یاد گرفته است. او در دوران دانشگاه به دلیل چهره ی مناسب و فزیک بدنی مناسب چهار سال فعالیت مدلینگ به صورت حرفه ایی پرداخته است.

بیوگرافی اونور تونا و همسرش
بیوگرافی اونور تونا و همسرش

اونور تونا Onur Tuna سال ۲۰۱۱ در یک نمایشنامه که به دست ماهسون کیر میزی گول به نام زندگی ادامه دارد (Hayat Devam Ediyor) با قلم مهسان قرمز گل Mahsun Kırmızıgül برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت و اولین ایفای نقش خود را با هنرمندانی چون فیکرت کوشکان، شنای گولر، روزت هوبش و عارف ارکین به سر انجام رساند.

او در سال ۲۰۱۴ در یک فیلم سینمایی به نام مسئله کوچک ایلول درجوار نقش های اصلی فیلم زینب عبدالله و انگین آکیورک بازی کرد وی دوباره در همان سال ۲۰۱۴ در سریالی تاریخی به نام فیلینتا که خودش در نقش اصلی بازی می کرد در کنار هنرمندان بزرگی چون مهمت اوزگور، داملا آسلانالپ، سرهات توتوملوئر و ناز الماس بازیگری کرد.

اونور تونا علاقه ایی به رسانه ها، خبر های جنجالی و همچنین حاشیه ندارد و بسیاری از اوقات خود را در یک جنگل خارج شهر که  زندگی ساده ایی دارد می گذراند او همچنین به حیوانات علاقه و احترام بسیار زیادی دارد. اوغات فراغت خود را در خانه سپری می نماید و یا در استودیوی شخص خود اهنگ می سازد و تمرین دارد. اصلا تمایل زیادی به انتشار آثار خود نشان نمی دهد.

بیوگرافی اونور تونا و همسرش + عکس
بیوگرافی اونور تونا و همسرش + عکس

زندگی شخصی

انونور تونا تا به حال ازدواج نکرده است و مجرد هستند. او رابطه های زیادی را تجربه کرده است که به سرانجام نرسیده اند. او در سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ با یاسمین کای آلن بوده است و سپس در سال ۲۰۱۳ دوباره یم رایطه را با نیل آتش از دیگر بازیگران ترک آغاز نموده است.

او در سال ۲۰۱۵تا ۲۰۱۷ با سدا گوون در ارتباط بوه است. اما باز هم بعد از گذشت مدت خیلی کوتاهی این رابطه هم به جدایی کشیده است. در سال ۲۰۱۸ بنا بر شایعاتی اعلام شد که او با ادا اجه همکار خود در سریال سیب ممنوعه در ازتباط است که به صورت رسمی تایید نشده است و خودش بار ها در رسانه ها ابراز نموده که که با فردی در ارتباط نیست.

آدر پیج اینستاگرام

onurtuna@

اونور در این شبکه ی مجازی فعالیت میکند و از این را با طرفداران خود در ارتباط است. در ادامه عکس هایی را از صفحه ی شخصی این بازیگر ترک در اختیار شما قرار می دهیم.

بیوگرافی اونور تونا و همسرش + جزئیات
بیوگرافی اونور تونا و همسرش + جزئیات

سریال ها

٢۰۱۱ – Hayat devam ediyor (زندگی ادامه داره) در نقش سیراچ

٢۰۱۴ – Filinta(فیلینتا) در نقش فیلینتا

٢۰۱۶ – Cesur yurek (دل جسور) در نقش عمر

٢۰۱٨ – Yasak elma (میوه ممنوعه) در نقش علیهان

فیلم

٢۰۱۴ فیلم Bi kucuk eylul meselesi (مسئله کوچ ایلول) در نقش آتیل


لازم است بدانید که:

سریال ترکی سیب ممنوعه محصول سال ۲۰۱۸ کشور ترکیه است و زندگی دو خواهر به نام های زینب و ییلدیز را به تصویر می کشد. زینب و ییلدیز ییلماز دو خواهر هستند که علاقه بسیاری به هم دارند اما رویا و آرزوهای آن در زندگی با هم خیلی متفاوت است. زینپ یک دختر زیبارو است که به شدت پایبند به ارزش‌های اخلاقی است که در یک شرکت به عنوان دستیار مدیر مشغول به کار است.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید.


معرفی همسر واقعی اونور تونا بازیگر نقش علیهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا