سینما

اکران فیلم “ترومای سرخ” با حضور محمود دولت آبادی و اهالی هنر

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اکران فیلم “ترومای سرخ” با حضور محمود دولت آبادی و اهالی هنر

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

ترومای سرخ با اهالی شعر، ادب و فرهنگ

فیلم سینمایی «ترومای سرخ» به کارگردانی ونویسندگی اسماعیل میهن دوست چهارشنبه نه آبان با حضور تعداد کثیری از اهالی سینما ، شعر و ادبیات به نمایش درآمد.

در این برنامه که در پردیس سینمایی کورش برگزار شد محمود دولت آبادی، اسدالله امرایی، حافظ موسوی، ضیا موحد، علی بهبهانی، میترا الیاتی، محمدعلی سجادی، محمد بهارلو، ابوالحسن تهامی نژاد، هانا کامکار، احسان محمدی، حسین ضروری و… در کنار مردم و عوامل فیلم، به تماشای «ترومای سرخ» نشستند.

اسماعیل میهن دوست دلیل دعوت از این میهمانان را جنبه های شاعرانه و ادبی فیلم ذکر کرد. ترومای سرخ که از چهارم مهر در گروه  سینماهای هنر و تجربه اکران شده است روایتی است از یک روز زندگی یک زن در دل کلان شهر تهران، قطعاتی از نوشته های رومن رولان، مارگوت بیگل و اشعار شاعران و ترانه سرایان معاصر از جمله احمد شاملو، نیما یوشیج، سیمین بهبهانی، محمد علی سپانلو، شهریار قنبری، جمشید ارجمند و… در طول فیلم نقل شده و بخش هایی از روابط شخصیت زن فیلم  با همسر و آدم های اطرافش را تکمیل می کند.

عکسها: مهسا جاسبی

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اکران فیلم “ترومای سرخ” با حضور محمود دولت آبادی و اهالی هنر

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا