سبک زندگی

اکسیر جوانی شگفت انگیز جنیفر لوپز چیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اکسیر جوانی شگفت انگیز جنیفر لوپز چیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

یک سلبریتی با پوست بسیار عالی ، کسی نیست جز جنیفر لوپز ! جنیفر لوپز نه تنها یک بازیگر ، رقصنده و خواننده تمام عیار و بی عیب و نقص بوده، بلکه بر روی فرش قرمز و زندگی روزمره بی نظیر است. این فقط ژن های خوب و سحر و جادوی هالیوودی نیست که باعث شده پوست او اینقدر زیبا و درخشان به نظر برسد بلکه زیبایی او علاوه بر رژیم های غذایی و ورزش، مبتنی بر مراقبت های ویژه پوستی برای هیدراته ماندن و جلوگیری از چین و چروک شدن است.  اما روش های او چیست ؟

جنیفر لوپز

رازهای جوان ماندن جنیفر لوپز

هیچ کدام از محصولات گران قیمت و تجاری به تنهایی نمی تواند شما را ۱۰ سال جوانتر نشان دهد!

مری فیلیپس، میکاپ آرتیست معروف جنیفر می گوید: “مردم باید قیل از آرایش به فکر مراقبت پوست خود باشند سپس به آرایش بپردازند. اگر پوست شما در شرایط اولیه مناسب قرار نگیرد، مانع از اجرای صحیح میکاپ خواهد شد. درخشش صورت J.Lo  حاصل مصرف روزانه مرطوب کننده  های دارای SPF (حاوی ضد آفتاب )  است که یکی از آن ها RevitaLift روشن کننده و مرطوب کننده با SPF 30 می باشد که از خانواده  برند مورد علاقه او L’Oréal پاریس می باشد..

همچنین جنیفر طرفدار کرم روزانه گل رز Dr. Hauschka است که حاوی مقادیری از روغن ها برای حفاظت از پوست در برابر حساسیت و تحریک پذیری می باشد و در عین حال رطوبت و آب رسانی خوبی را نیز دارد.

Nichola Joss  متخصص زیبایی شناسی در این خصوص گفته است که جنیفر لوپز و مگان مارکل برای دریافت خدمات ماساژ به طور منظم هر سه روز یکبار او را ملاقات می کنند.

حتما دائماً این مطلب را شنیده اید که نوشیدن آب کافی باعث هیدراته ماندن پوست میگردد.  J.Lo  گفت: “این مطلب واقعا صحت دارد ! من فکر می کنم که نوشیدن مقدار زیادی آب و خوردن غذاهای تازه همراه با میوه و سبزیجات همه موجب شادابی وطراوت پوست می گردند”

جنیفر لوپز

“J.Lo Glow ” محصولی است که توسط جنیفر لوپز به ثبت رسیده است این محصول فقط برای صورت کاربرد ندارد بلکه لوسیون برنزه کننده ای می باشد که برای صافی و درخشش کل پوست  بدن می توان آن را استفاده نمود. همچنین جنیفر یکی از طرفداران کرم Scott Barnes Body Bling (مربوط به آرایشگر سابقش) می باشد.

جنیفر در رابطه با زیبایی پاهایش  گفته است: “مواقعی که به جای شلوار، دامن می پوشم ترجیح میدم از خودتراش به جای کرم های موبر همراه با اسپری آب و مرطوب کننده پوست استفاده کنم”./موفری

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اکسیر جوانی شگفت انگیز جنیفر لوپز چیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا