ورزشی

بابک مرادی بازیکن جدید استقلال کیست؟ + سوابق و بیوگرافی بابک مرادی

بابک مرادی بازیکن جدید استقلال کیست؟ به همراه سوابق و بیوگرافی بابک مرادی فوتبالیست و بازیکن سابق ماشین سازی تبریز در همین مطلب. بازیکن سال گذشته تیم ماشین سازی در محل باشگاه استقلال حاضر شد.

بابک مرادی بازیکن جدید استقلال
بابک مرادی بازیکن جدید استقلال

بابک مرادی متولد ۷ مرداد سال ۱۳۷۲ است. این بازیگن خوش تکنیک توانایی بازی در پست های هافبک و حمله را دارد. بابک مرادی صبح روز شنبه ۱۵ شهریور در محل باشگاه استقلال حاضر شد تا درباره حضورش در این تیم با مدیران استقلال مذاکره کند. وینگر فصل قبل تیم ماشین سازی یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال است و به همین دلیل امروز برای مذاکره به این باشگاه رفته است.

بابک مرادی که حضور در لیگ برتر را با پیراهن فولاد خوزستان تجربه کرد تا بعد از دوران درخشان در ملوان، امیدوار به سرانجام رساندن اهداف خود باشد، در فصل نوزدهم راهی ماشین سازی شد. او در این تیم تبریزی به خوبی توانست خود را به عنوان یکی از نفرات تاثیرگذار این تیم خود را چهره کرد.

هافبک تکنیکی ماشین سازی البته در پایان فصل قراردادش را با این تیم فسخ کرد و راهی شهرش شد تا به پیشنهادات تیم های صاحب نام فکر کند.

بابک مرادی که در نیم فصل اول اغلب در پست دفاع کناری به میدان می‌رفت، از زمانی که به خط حمله منتقل شده جزو بهترین بازیکنان ماشین سازی بوده و حتی در دیدار با فولاد نیز توانست با گلی زیبا تیمش را پیش بیاندازد. او که از آمادگی بالا و انگیزه کافی بهره مند است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا