اخبار داغ

بازداشت سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی حقیقت دارد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بازداشت سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی حقیقت دارد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سیاسی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بازداشت ولی الله سیف رئیس سابق بانک مرکزی

از ساعتی پیش تاکنون در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پست هایی درباره بازداشت ولی الله سیف رئیس سابق بانک مرکزی به دلیل مشکلات اقتصادی منتشر می شود.

این منبع روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا ضمن اعلام اینکه بازداشت سیف کذب محض است ، افزود: این خبرسازی ها کار کسانی است که از سودجویی های پیشین خود نتیجه ای نگرفته بودند.
برخی رسانه ها امروز مدعی شدند ولی الله سیف رییس کل قبلی بانک مرکزی که به تازگی جای خود را به عبدالناصر همتی رییس جدید بانک مرکزی داده، بازداشت شده است.

علت برکناری سیف از ریاست بانک مرکزی

سیف هفته گذشته به دلیل شدت تنش در بازار سکه و ارز از سمت خود برکنار و کرسی ریاست بانک مرکزی را به همتی رئیس سابق بیمه مرکزی تحویل داد.

بیوگرافی سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی

ولی‌الله سیف (زاده ۱۳۳۱ نهاوند) بانکدار، مدرس دانشگاه، سیاست‌مدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است، که هم‌اکنون بعنوان عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی فعالیت می‌کند. نامبرده ازسال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ مسئولیت ریاست‌کل بانک مرکزی ایران را بر عهده داشت.

وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حسابداری از دانشکده حسابداری و علوم مالی شرکت ملی نفت ایران و دکتری حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی است. سیف پیشتر سمت‌هایی چون مدیرعاملی بانک کارآفرین، بانک ملت، بانک صادرات، بانک سپه و بانک ملی ایران را برعهده داشته‌است.

در تاریخ ۳ مرداد ۱۳۹۷ بنا به پیشنهاد مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران، طی حکم حسن روحانی رئیس جمهور، ولی‌الله سیف کرسی خود را به عبدالناصر همتی تحویل داد.

این پست توسط بخش سیاسی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بازداشت سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی حقیقت دارد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا