سینماسینمای‌جهان

بازی مت دیمون در نقش یک سرمایه‌دار نفتی

مجله اینترنتی کولاک ، مترجم: پرویز فغفوری آذر :‌ ستاره مجموعه فیلم‌های «بورن» این بار نقش یک سرمایه‌دار نفتی را بازی خواهد کرد.

مت دیمون در این فیلم که به نام «استیل واتر» و با کارگردانی تام مک‌کارتی ساخته می‌شود به پاریس سفر می‌کند تا با دخترش که حالا با او غریبه شده، بیشتر آشنا شود.

در این فیلم که تولید آن از ماه آگوست آغاز می‌شود مت دیمون نقش یک گردن‌کلفت صنعت نفت را برعهده دارد که برای ملاقات با دخترش که متهم به قتل شده، روانه مارسی در فرانسه می‌شود. دختر او مدعی است که قتلی انجام نداده و برای او پاپوش دوخته‌اند.

او در این راه با موانع زیادی مواجه می‌شود. تناقض‌های فرهنگی، نداشتن زبان مشترک با فرانسوی‌ها و از همه بدتر سر در نیاوردن از نظام قضایی پیچیده فرانسه، باعث پیچیدگی بیشتر کار او می‌شوند و این سفر برای او تبدیل به یک ماموریت شخصی برای تبرئه دخترش از اتهام قتل می‌شود.

دیمون در این سفر با یک زن فرانسوی و دختر جوانش دوست می‌شود و نهایتا سفر از امریکا به فرانسه برای او تبدیل به سفری برای شناخت بیشتر دنیا می‌شود.

فیلمنامه این فیلم را تام مک‌کارتی به همراهی تام بایدگین و نویی دربی برعهده داشته‌اند. نوامبر امسال فیلم «فورد فراری» با بازی مت دیمون و کریستین بیل روی پرده خواهد رفت.

 

منبع: هالیوودریپورتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا