اخبار داغ

با ۳ میلیون تومان چه لپ تاپی می شود خرید؟

مجله اینترنتی کولاک: اگر قصد انجام کارهای حرفه‌ای مثل برنامه‌نویسی، طراحی پیشرفته، ادیت تصویر سطح بالا و… را داشته باشید، بی‌تردید به یک لپ‌تاپ نیاز دارید. این دیوایس‌ها نسخه قابل‌حمل کامپیوترهای رومیزی به شمار می‌روند و از تکنولوژی‌های بسیاری بهره می‌گیرند. جدای از اعمال فوق، با کمک این دستگاه می‌توانیم بازی‌های باکیفیت را اجرا کنیم و به تماشای فیلم‌ها در هر زمان و مکانی بپردازیم. اگر به‌دنبال خرید یکی از همین گجت‌های توان‌مند هستید و می‌خواهید با برترین مدل‌ها در رنج قیمتی زیر ۳ میلیون تومان آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ایسوس VivoBook X541NA – D

در واقع ایسوس سال‌هاست که در صنعت لپ‌تاپ‌ها فعالیت دارد و در این مدت از مدل‌های جذابی پرده برداشته. VivoBook X541NA – D یکی از برترین محصولات در رنج قیمتی زیر ۳ میلیون تومان به شمار می‌رود که از قابلیت‌های بسیاری سود می‌گیرد. به‌عنوان مثال طراحی این لپ‌تاپ نسبت به رقبای چینی خود یک پله بالاتر است. ایسوس قاب پشتی را با طرحی شبیه فلز برس‌خورده تولید کرده که نظر هر کسی را جلب می‌کند و ظاهر دستگاه را زیباتر نموده. با این همه، نباید از فضای ذخیره‌سازی گجت غافل شد. ایسوس برای این‌که بتوانید بعضی از محتواهای مورد علاقه خود را ذخیره کنید، از یک فضای ۵۰۰ گیگابایتی بهره برده که برای بسیاری از کاربران مناسب به‌نظر می‌رسد و اغلب نیازهای‌تان را پوشش می‌دهد. حافظه‌ای گرافیکی نیز از شرکت اینتل مهمان VivoBook X541NA – D شده و امکان اجرای برخی از نرم‌افزارها را به یوزر می‌دهد. گذشته از هر چیزی، نمایشگر برای لپ‌تاپ‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و در اصل کاربر با کمک آن با سیستم ارتباط برقرار می‌کند. از این رو، تولیدکننده تایوانی برای این مدل از یک دیسپلی بزرگ تقریبا ۱۵ اینچی بهره جسته که تماشای فیلم‌ها را جذاب‌تر می‌سازد و کار با برنامه‌ها را ساده‌تر می‌کند. وب‌کم هم در اختیارتان قرار دارد تا تماس‌های تصویری برقرار نمایید و از حال دوستان‌تان باخبر شوید.

قیمت: ۳ میلیون تومان

لنوو Ideapad 110 – K

این مدل از محصولات میان‌رده شرکت لنوو به حساب می‌آید و از همین رو به پردازنده اقتصادی مجهز گشته. اما جدای از این‌، دیسپلی دستگاه نظر هر کسی را جلب می‌کند و یکی از دلایل اصلی برای خرید Ideapad 110 – K محسوب می‌شود. سازنده از یک نمایشگر تقریبا ۱۵ اینچی بهره جسته که از نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی بهره می‌گیرد و برای همین روشنایی بسیاری را برای لپ‌تاپ فراهم آورده. درنتیجه جزئیات به‌خوبی دیده می‌شوند و در فضای بیرون مشکلی برای دیدن محتواها نخواهید داشت. عاشق موسیقی هستید و می‌خواهید لپ‌تاپی با کیفیت صدای بالا داشته باشید؟ پس این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. لنوو با بهره‌گیری از اسپیکرهای توان‌مند صدایی شفاف را برای Ideapad 110 – K به ارمغان آورده تا دیوایس مذکور به انتخاب اول دوست‌داران موزیک تبدیل شود. موسیقی متن فیلم‌ها با جزئیات تمام پخش می‌شوند و مطمئن باشید چیزی را از دست نخواهید داد. فضای ذخیره‌سازی ۵۰۰ گیگابایتی نیاز کاربران معمولی را برطرف می‌کند و در صورت نیاز هم می‌توانید با استفاده از هارد دیسک اکسترنال حافظه داخلی را ارتقا دهید. لنوو یک پورت یو‌اس‌بی ۳ هم برای‌تان در نظر گرفته تا با سرعت زیادی به انتقال اطلاعات بپردازید.

قیمت: ۳ میلیون تومان

ایسوس VivoBook X541SA – C

محصولات ایسوس در هر رنج قیمتی جز برترین‌ها به شمار می‌‌آیند و از فن‌آوری‌های جذابی بهره می‌گیرند. VivoBook X541SA – C از این قاعده مستثنی نیست و به یک‌سری از قابلیت‌های دوست‌داشتنی مجهز گشته. حافظه اجرایی برای دوست‌داران گیم‌ها قطعه‌ای مهم محسوب می‌شود و معمولا کاربران به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند. به‌همین خاطر تولیدکننده تایوانی از رم ۴ گیگابایتی در این مدل بهره برده که در این سطح بسیار مناسب تلقی می‌شود. هم‌چنین ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به شما امکان حفظ اطلاعات مهم را می‌دهد و می‌توانید برخی از محتواهای مورد علاقه‌تان را ذخیره نمایید. در مواقع لزوم هم قادرید از هارد دیسک اکسترنال سود جسته و حافظه را ارتقا دهید. نمایشگر عضوی مهم در لپ‌تاپ‌‌ها شمرده می‌شود و از این رو ایسوس از صفحه‌ای ۱۵ اینچی استفاده کرده که بهره‌گیری از برنامه‌ها را ساده‌تر می‌کند و تماشای فیلم و انیمیشن را جذاب‌تر می‌سازد.

قیمت: ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

آی‌-لایف Zed Air H2

اگر نمی‌خواهید برای خرید لپ‌تاپ‌‌ آینده‌تان مبلغ زیادی بپردازید و در عین حال یکی از بهترین مدل‌ها در رنج قیمتی زیر ۳ میلیون تومان را خریداری نمایید، پس باید این مدل را در مدنظر داشته باشید. تولیدکننده توانسته وزنی بسیار کم را برای Zed Air H2 تدارک ببیند تا کاربر به‌راحتی آن را حمل کند و ابعاد مناسب آن باعث شده تا به‌ آسانی در کوله و فضاهای نسبتا کوچک قرار بگیرد. ۳ گیگابایت رم برای‌تان تدارک دیده شده تا قادر به نصب طیف وسیعی از برنامه‌ها باشید و حتی بتوانید بازی‌های سبک را اجرا نمایید. ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات ضروری‌تان را حفظ کرده و برای مثال فیلم‌های مورد علاقه‌تان را سیو کنید. صفحه‌ای ۱۴ اینچی هم مهمان Zed Air H2 گشته و از کیفیت رضایت‌بخشی برخوردار است.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

 

انتخاب شما کدام است؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا