موسیقیموسیقی ایران

برنامه و تاریخ دقیق کنسرت مسیح و آرش در آبان و آذر ۹۷

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

برنامه و تاریخ دقیق کنسرت مسیح و آرش در آبان و آذر ۹۷

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بعد از پایان ماه صفر دور جدید کنسرت ها آغاز خواهد شد. مسیح و آرش عدل پرور برادرانی که در موسیقی پاپ کارهای پر مخاطبی در چند وقت اخیر ارائه کرده اند برای کنسرت در هفته های آینده برنامه ریزی گسترده ای انجام داده اند.

آرش و مسیح عدل‌پرور، مشهور به «مسیح و آرش» در دور تازه فعالیت‌های خود روز آبان و آذر ماه سال ۹۷ به ترتیب در تهران و زاهدان کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنند.

این دو برادر که طی ماه‌های اخیر تحت نظر موسسه «آراد» فعالیت‌های خود را به‌صورت رسمی در عرصه‌های حرفه‌ای موسیقی دنبال کرده‌اند روزهای دوشنبه ۲۱ و سه‌شنبه ۲۲ آبان ماه در ساعت‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار می‌کنند.

مسیح و آرش پس از برگزاری کنسرت در تهران ساعت‌های ۱۸ و ۲۱ روز پنجشنبه اول آذر نیز در مجموعه ورزشی کارگران زاهدان میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

مجوزهای لازم برای برگزاری این کنسرت‌ها صادر و طی روزهای اخیر بلیت فروشی این اجرای زنده آغاز شده است.

«مسیح و آرش» تا کنون در بسیاری از شهرهای کشور از جمله چالوس، کلارآباد، انزلی، گنبد کاووس، شهمیرزاد، شیراز، ماکو، کرمانشاه، تنکابن، کیش، سرعین، ایلام، زنجان، همدان، دورود، اراک، بندرعباس  و چند شهر دیگر روی صحنه رفته‌اند.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

برنامه و تاریخ دقیق کنسرت مسیح و آرش در آبان و آذر ۹۷

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا