موسیقیموسیقی ایران

برنامه و زمان دقیق کنسرت های محسن یگانه در دی ماه ۹۷

مجله اینترنتی کولاک: محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ در چند ماه آینده برنامه گسترده ای برای اجرای کنسرت در شهرهای ایران و خارج از کشور دارد. یگانه آخرین قطعه موسیقی خود را ماه بل منتشر کرد.

این خواننده موسیقی پاپ ابتدا ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۲ روز پنجشنبه ۱۳ دی ماه در تالار شهید آوینی بندرعباس و سپس روز پنجشنبه بیستم دی‌ماه امسال در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۴۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می‌رود. این در حالی است که برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری کنسرت در چند شهرستان انجام گرفته که جزییات آن طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

این خواننده نام آشنای موسیقی پاپ، پاییز امسال نیز در شهرهای دوسلدورف، اشتوتگارت، وین و بروکسل، به اجرای کنسرت‌های پاییزی خود پرداخت.

یگانه که طی سال‌های گذشته آلبوم هایی را منتشر کرده در کنسرت پیش رو علاوه بر اجرای آثار منتخب آلبوم‌هایش از تک آهنگ‌های که تاکنون از او منتشر شده نیز استفاده خواهد کرد. «بهت قول میدم» یکی از تک آهنگ‌های پرطرفدار این خواننده پاپ در ماه‌های گذشته بوده است.

«نفس‌های بی‌هدف- ۱۳۸۷»، «رگ خواب – ۱۳۸۹»، «حباب – ۱۳۹۰» و «نگاه – ۱۳۹۴» از جمله آلبوم‌های محسن یگانه است که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا