چهره هاسلبریتی خارجی

بنسو سورال بازیگر ترکیه ای سریال مست عشق کیست؟

نخستین تصاویر از بنسو سورال، از بازیگران ترکیه‌ ای فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد. بنسو سورال نقش مریم، یکی از شخصیت‌های اصلی «مست عشق» را بازی می‌کند.

بنسو سورال

 

بنسو سورال بازیگر جوان ترک متولد ۲ فوریه سال ۱۹۹۱ در بورسا است. این بازیگر زیبا دوران تحصلاتش را در آناتولی گذرانده و در دانشگاه مرمره در رشته گرافیک و هنرهای زیبایی مدرک گرفته است. خواهر این بازیگر که هانده نام دارد نیز بایگر است.

بنسو سورال فعالیت بازیگری اش را از سال ۲۰۱۲ با بازی در سریال yol aynimi آغا کرده است و در سریال وجدان در نقش موگی توانست خوش بدرخشد و بسیار محبوب شود.

بنسو در سال ۲۰۱۶ در سریال نفوذی icerde در مقابل چاتای اولسوی بازی میکند بنـسو سورال در نقش ملک دختر یکی از قدرتمند ترین مافیای ترکیه در این سریال بازی میکندسریال نفوذی icerdee جز پر طرفدار ترین سریال های ترکیه است.

فیلم ها و سریال بنسو سورال

۲۰۱۶ – İçerde (Melek) (سریال تلویزیونی ترکی)
۲۰۱۵ – Tatlı Küçük Yalancılar (Aslı) (سریال تلویزیونی ترکی)
۲۰۱۴ – Boynu Bükükler (سریال تلویزیونی ترکی)
۲۰۱۳ – Vicdan (Müge) (سریال تلویزیونی ترکی)
۲۰۱۲ – Yol Ayrımı (سریال تلویزیونی ترکی)

شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیکول، سلما ارگچ، هانده ارچل، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم و حسام منظور سایر بازیگران «مست عشق» هستند. تهیه کننده فیلم مهران برومند است و فیلمنامه‌ آن را حسن فتحى و فرهاد توحیدی نوشته‌اند. داستان فیلم همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد.

مست عشق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا