چهره هاسلبریتی ایرانی

بهاره رهنما و دوستش در حال عکاسی + عکس

در این مطلب، عکس جدیدی از بازیگر پر سر و صدای سینما و تلویزیون ایران یعنی بهاره رهنما و دوستش در حال عکاسی را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. بهاره رهنما ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۱۰ آذر ماه سال ۱۳۵۲ شمسی می باشد. بهاره رهنما پس از کاهش شدید وزن در سال ۱۳۹۵ شمسی و ۱۳۹۶ شمسی به یکی از چهره های پر مخاطب علاقمندان به کاهش و افزایش وزن مواجه شد!

همین اتفاق باعث شد تا توجهات به صفحه اینستاگرام وی که بعضا با نوشته هایی، جنجالی می شود، افزایش یافت! به گونه ای که بالاخره پس از سابقه چند بار هک صفحه و اطلاع رسانی تلگرامی، مخاطبان صفحه بهاره رهنما در اینستاگرام به مرز ۴ میلیون نفر رسید!

بهاره رهنما ، بازیگر محبوب و پرطرفدار ، زیاد پست نمی گذارد. اما تلاش می کند در پست های خود، با ادبیات نوشتاری خاص خود، توضیحات جامع و مبسوطی روی موضوعات مختلف داخلی و بین المللی داشته باشد و در عرصه های گوناگون از تئاتر و سینما گرفته تا سیاست و تلویزیون و کتاب و نشر و ورزش و مهاجرت و ویزا، اطلاع رسانی کند و به همین خاطر، مخاطبان اینستاگرام و تلگرام ایشان را گروه های مختلف سنی و طیف های متنوعی از هواداران وی از نوجوانان تا هنرمندان و نویسندگان و ورزشکاران تشکیل می دهد!

بهاره رهنما با شوق و ذوق حرف میزند و با نکته سنجی می اندیشد و می نویسد! البته حضور گسترده ی او در شبکه‌ های اجتماعی، انتقادات زیادی را از طرف کاربران این شبکه‌ ها متوجه او نموده‌ است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا