رپورتاژ آگهی

بهترین روش سرمایه‌گذاری در بورس کرمان

آیا تا به ‌حال به دنبال یک راه اساسی برای سرمایه‌گذاری بوده‌اید؟ راهی که بتوانید ضمن افزایش درآمد و سرمایه خود، بستر مناسبی را برای اشتغال‌زایی هرچه بیشتر و رونق اقتصادی بردارید؟ اگر چنین دغدغه‌هایی در سر دارید، بهترین راه ورود به بازار بورس و سرمایه است. کشور ما پر از منابع و ظرفیت‌های مختلف است که می‌توان با شناسایی درست آن‌ها، به رونق اقتصاد کمک کرد. یکی از شهرهای پرظرفیت ایران، کرمان است. شما می‌توانید با ورود به بورس کرمان راهی مناسبی برای سرمایه‌گذاری و افزایش دارایی‌های خود بیابید.

وضعیت اقتصاد و بورس کرمان

کرمان یکی از کلان‌شهرهای ایران است که در جنوب شرقی کشور قرار گرفته ‌است. تاریخ‌شناسان معتقدند که برخی از آثار تاریخی به جای مانده در این شهر به دوران اشکانی باز می‌گردد. گنبد جبلیه، باغ شازده، مجموعه گنجعلی خان، آتشکده زرتشتیان، خانه امینیان، مجموعه وکیل، تخت درگاه قلی بیک، باغ نظر  و… از جمله جاذبه های تاریخی مختلف این شهر به شمار می‌روند که به دوره‌های تاریخی متنوع تعلق دارند. همان‌طور که حتما می‌دانید، بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی به جاذبه های تاریخی علاقمند هستند. به همین دلیل می‌توان با حمایت از بورس کرمان و کمک به توسعه صنعت گردشگری در این شهر، راه مناسبی برای رونق صنعت توریسم فراهم کرد.

جاذبه های طبیعی کرمان بسیار دیدنی و جذاب هستند. همیشه کویر برای گردشگران زیبایی‌های منحصربه فردی دارد. با مراجعه به این شهر می‌توانید از کویر لوت شهداد بازدید کنید. منطقه‌ای که به عنوان گرمترین نقطه زمین شناخته می‌شود و تمامی زیبایی‌های بی بدیل کویر را در خود جای داده ‌است. کوه هزار و دریاچه جوان از دیگر جاذبه های طبیعی شناخته شده کرمان به شمار می‌روند.

این شهر دارای معادن بسیار زیادی است و همین موضوع موجب شده‌است تا صنایع و کارخانه‌های زیادی در منطقه فعالیت داشته‌باشند. صنایع مس، زغال سنگ و سیمان کرمان و ممتازان از جمله بخش‌های فعال در کرمان هستند. لاستیک بارز از جمله صنایع مهم کشور به شمار می‌رود که در شهر کرمان واقع شده ‌است. جالب است بدانید که صنایع لاستیک بارز به عنوان دومین کارخانه لاستیک‌سازی در خاورمیانه شناخته می‌شود. علاوه بر این موارد، نیروگاه سیکل ترکیبی، صنایع پزشکی و کارخانه تولید گلاب و عرقیجات از دیگر بخش‌های فعال در شهر کرمان به شمار می‌روند.

اگرچه این شهر در بخش صنعت و تولید فعالیت‌های خوبی دارد، اما قطعا می‌توان با ورود به بورس کرمان و تامین سرمایه این بخش‌ها به رونق بیشتر صنایع مختلف منطقه کمک کرد. بدون شک با حمایت مردم از بورس کرمان، بستر همواری برای افزایش تولیدات و صادرات به کشورهای همسایه ایجاد خواهد شد.

کرمان در طول تاریخ در حوزه هنر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته‌است. فرش‌بافی، قالیبافی،  پته‌دوزی، منب‌کاری و قلم‌زنی از قدیمی‌ترین هنرهای این شهر محسوب می‌شوند که کماکان از رونق خوبی برخوردار هستند. فرش الماس کویر یکی از کارخانه‌های بزرگ و مطرح این شهر است که در حال حاضر در بخش صادرات به سایر کشورها بسیار موفق عمل کرده ‌است. با رونق گرفتن اقتصاد و  بورس کرمان، می‌توان از هنر بومیان منطقه نیز حمایت کرد تا فضای مناسبی برای توسعه تولید و صادرات فراهم شود.

نحوه دریافت کد بورسی در کرمان

همان‌طور که پیشتر گفته شد، کرمان مجموعه‌ای بی نظیر از منابع مختلف است. در حال حاضر صنایع متنوعی در این شهر فعال هستند که می‌توان با حمایت از آن‌ها در بورس کرمان، راه پیشرفت را بیش از گذشته باز کرد.

برای ورود به بورس کرمان باید دو مرحله اساسی پشت سر گذاشته شود. این دو مرحله عبارتند از:

  • ثبت‌ نام و احراز هویت در سامانه سجام
  • ثبت‌ نام و احراز هویت در کارگزاری

مشتریان بورسی می‌توانند با ثبت ‌نام و احراز هویت در سجام و کارگزاری به منظور دریافت کد بورسی در کرمان اقدام کنند. برای طی کردن مراحل ثبت نام می‌توانید از سامانه آگاه اکسپرس استفاده کنید. در این سامانه ثبت نام سجام و کارگزاری به صورت همزمان و بدون نیاز به پرداخت هزینه انجام خواهد شد. برای احراز هویت می‌توانید به دفاتر پیشخوان دولت منتخب آگاه در شهر خود مراجعه کنید. همچنین شعب آگاه نیز این کار را به صورت رایگان برای شما امجام خواهند داد.

در صورتی که از ثبل ثبت نام و احراز هویت سجام را انجام داده باشید، نیازی به مراجعه حضوری برای احراز هویت آگاه نخواهد بود و این مرحله به صورت آنلاین انجام می‌شود. در این صورت، به سامانه آگاه اکسپرس مراجعه می‌کنید و با امضای یک قرارداد الکترونیکی، احراز هویت شما تکمیل خواهد شد.

آموزش بورس در کرمان

توصیه ما به تمامی افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف را دارند، ارتقای دانش و مهارت‌ها  در همان حوزه است. بدون شک زمانی که با بررسی‌های درست و دانش کافی به بازار سرمایه‌گذاری وارد شویم، احتمال شکست خود را به میزان قابل توجهی پایین آورده‌ایم. بازار بورس و سرمایه از این قاعده کلی جدا نیست.

مهم نیست که شما با چه سطح از تحصیلاتی به دنیای بورس کرمان وارد می‌شوید. مهم این است که تا چه اندازه برای ارتقای دانش بورسی خود تلاش کرده‌اید. افرادی که دانش بورسی خوبی داشته ‌باشند، مسلط و آگاهانه اقدام می‌کنند و از رفتارهای هیجانی و تصمیم‌گیری بر اساس احساس پرهیز خواهند کرد.

همان‌طور که می‌دانید بازار بورس نوساناتی دارد. این که چگونه این نوسانات را تحلیل کنید و در چه زمانی برای خرید و فروش سهام اقدام کنید، یک موضوع بسیار مهم است. افرادی به خوبی به این مهارت‌ها  دست پیدا می‌کنند که پیش ‌از تزریق سرمایه خود به بورس کرمان، آموزش‌های لازم را دیده ‌باشند. به همین دلیل کارگزاری آگاه با هدف ارتقای دانش بورسی مشتریان خود، کلاس‌های آموزش بورس در کرمان را به راه انداخته‌است.

با حضور در این کلاس‌ها با مفاهیک و اصطلاحات اساسی آشنا می‌شوید و اطلاعات خوبی در مورد فعالیت‌های بورسی به دست می‌آورید. آشنایی با مفاهیم کاربردی، تحلیل تکنیکال و بنیادی، آنالیز وضعیت بازار، نحوه کار با سامانه‌های معاملاتی و… تنها بخشی از سرفصل‌های آموزشی در این کارگزاری است. خوشبختانه محتوای کلاس‌های آموزشی کارگزاری آگاه بسیار گسترده و متنوع است. به همین دلیل هر فردی با هر میزان از سواد بورسی می‌تواند در دوره دلخواه خود ثبت‌ نام کند و از دانش اساتید مجرب این مجموعه برخوردار شود.

بهترین روش سرمایه‌گذاری  بورس در کرمان را با هم بررسی کردیم؛ یکی از شهرهای بزرگ و قدیمی ‌ایران که در بخش تولید و صادرات فعالیت بسیار خوبی دارد. با استفاده از خدمات کارگزاری آگاه می‌توانید فرایند ثبت نام را به سادگی انجام دهید و هر چه زودتر وارد این بازار پرسود شوید. آگاه در ادامه مسیر نیز همراه شما خواهد بود و با برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع، سطح دانش بورسی شما را بالاتر خواهد برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا