رپورتاژ آگهیسبک زندگی

بهترین زمان برای سفر توریستی به هلند

بهترین زمان برای سفر به هلند در ماه ژوئن یا بین سپتامبر و نوامبر است، زمانی که برگ ها تغییر می کنند و غذاها و نوشیدنی‌های فصل و جشن ها آماده می شوند. در این زمان‌ها بهترین تجربه برای تعادل قیمت، سکوت و گردش را خواهید داشت و دما از ۹ تا ۱۹ درجه سانتی گراد متغیر است.

با این حال، هلند یک مقصد واقعی در تمام طول سال است، با دمای ملایم در بیشتر سال و چندین جاذبه زمستانی در ماه‌های سردتر. آوریل ماه اوج بازدیدکنندگان است و هزاران نفر برای دیدن جشنواره های لاله ها و باغ های گل به آنجا می آیند. باوجود اینکه این زمان یک زمان سرگرم کننده و سرزنده است اما با گرم شدن هوا پس از زمستان، هلند بسیار شلوغ است و هزینه ها بیشتر می شود.

جولای و آگوست هم ماه های اوج حضور مسافران هستند و گردشگرانی از اروپا و آمریکای شمالی در تعطیلات تابستانی خود از آن بازدید می کنند اگر در این ماه‌ها قصد سفر به هلند را دارید بهتر است برای درخواست ویزای توریستی هلند خود کمی زودتر اقدام کنید. آب و هوا مطبوع است و زمین های ساحلی کم ارتفاع از بالا رفتن بیش از حد دما در اکثر مواقع جلوگیری می کند. در این مواقع دما حدود ۲۰ درجه سانتی گراد است.

اوضاع از دسامبر تا مارس ساکت‌تر و کم‌هزینه‌تر است، اگرچه در فصل بازار کریسمس و کارناوال فوریه، تعداد گردشگران افزایش می‌یابند. در این زمان دما پایین است و بین ۵ تا ۹ درجه سانتی گراد متغیر است.

سفر به هلند در ماه های دسامبر – مارس

ماه دسامبر به معنای بازارهای کریسمس در هلند است که با وجود کاهش دما که تقریباً بالای صفر است، بازدیدکنندگان زیادی را به همراه دارد. جشن‌های بزرگ کارناوال کشور موج دیگری از فعالیت را در فوریه به ارمغان می‌آورد، اما به طور کلی این ماه‌های زمستانی زمان آرام‌تری برای بازدید است، زمانی که می‌توانید از شلوغی دوری کنید و از کاهش نرخ هتل لذت ببرید در این دوره فقط کافیست برای ویزای شینگن هلند درخواست بدهید تا از زیبایی های کریسمس هلند و دیگر کشورهای اروپایی لذت ببرید.

رویدادها و جشنواره ها

  • کارناوال ها (فوریه): جشن های کارناوالی در سراسر هلند برگزار می شود. این جشن های فرهنگی شامل اجرای خیابانی، رژه، موسیقی زنده و لباس‌های عجیب و غریب است.
  • جشنواره بین المللی فیلم روتردام (ژانویه تا فوریه): برای ۴۵ سال است که این نمایشگاه ده روزه فیلم برای جشن گرفتن فیلمسازی مستقل برگزار می شود.
  • شیرجه سال نو: به بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در این سنت سال نو که در آب های سرد دریا و سپس شکلات داغ شیرجه می‌رود، بپیوندید.

سفر به هلند در ماه های آوریل- می

بهار با گرم شدن هوا سبز شدن شکوفه ها و باغ‌های گل، میلیون‌ها نفر را برای دیدن لاله‌های معروف هلندی به این کشور جذب می‌کند. این یک منظره منحصر به فرد است و اگر به کاشت لاله و تاریخ علاقه دارید، یا فقط برای دیدن این حجم از گل های چند رنگ در یک مکان فرصتی مناسب است. با این حال، اگر شلوغی را دوست ندارید، ممکن است برای شما طاقت فرسا باشد.

رویدادها و جشنواره ها

  • باغ گل کوکنهوف (آوریل-مه): یکی از بزرگترین جاذبه های هلند، باغ های کوکنهوف پر از رنگ های پر جنب و جوش هفت میلیون گل لاله، نرگس، کروکوس و سنبل است.
  • روز ملی آسیاب (مه): به مدت دو روز، ۹۵۰ آسیاب و آسیاب آبی درهای خود را به روی بازدیدکنندگان باز می کنند و اهمیت آب در کشور و سراسر اروپا را به تفصیل بیان می کنند.
  • نمایشگاه عکس مطبوعاتی جهانی (آوریل تا ژوئن): مسابقه سالانه عکاسی مطبوعاتی هر سال در آمستردام آغاز می شود و بهترین عکس های مطبوعاتی را از سراسر جهان به نمایش می گذارد.

سفر به هلند در ماه ژوئن

با هوای نسبتا گرم جمعیت متوسط است و فعالیت‌ها و جشنواره‌های فراوان برنامه‌ریزی‌ می شود، ژوئن ماه خوبی برای بازدید از فصل شلوغ گل‌ها و تعطیلات تابستانی است. جشنواره های موسیقی فراوان اند، از جمله فستیوال کلاسیک که موسیقی کلاسیک را جشن می گیرد، پینک پاپ، فستیوال عظیم راک که از سال ۱۹۷۰ برگزار می شود، پارک پاپ و جشنواره موسیقی رایگان در فضای باز در لاهه.

رویدادها و جشنواره ها

  • جشنواره هلند (ژوئن): بزرگترین جشنواره هنرهای نمایشی در هلند، این جشنواره یک ماهه موسیقی، اپرا، تئاتر و رقص را از سراسر جهان جشن می گیرد.
  • نمایشگاه عکس مطبوعاتی جهانی (آوریل تا ژوئن): مسابقه سالانه عکاسی مطبوعاتی هر سال در آمستردام آغاز می شود و بهترین عکس های مطبوعاتی را از سراسر جهان به نمایش می گذارد.

سفر به هلند در ماه های ژوئیه – آگوست

فصل تابستان بهترین آب و هوا را دارد و دمای هوا در این اقلیم دریایی به طور متوسط حدود ۱۹ درجه سانتی گراد (۶۷ درجه فارنهایت) است. کافه‌های داخل پیاده‌رو ها، سواحل و فقط پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری در هلند در این زمان بهترین تفریحات هستند، که البته باعث شلوغی هم می‌شود. شهرها مملو از رویدادهای پر جنب و جوش هستند مانند کارناوال تابستانی روتردام و جشنواره بین المللی آتش بازی اسخیفنینگن. در این زمان ممکن است مشکل رزرو هتل و افزایش قیمت ها وجود دارد.

رویداد ها و جشنواره ها

  • جشنواره بین المللی آتش بازی اسخیفنینگن (اوت): چهار شب آتش بازی در خارج از لاهه، جایی که کشورهای مختلف برای دریافت جایزه سرگرم کننده ترین اجرا رقبت می کنند.
  • کارناوال تابستانی روتردام (ژوئیه): با تقلید از کارناوال آمریکای لاتین برگزار می شود. جشنواره کارناوال تابستانی شامل انواع سبک های موسیقی، رقص و لباس های روشن در طول این رژه دو روزه است.

سفر به هلند در ماه سپتامبر – نوامبر

با کاهش دما و شروع پاییز، درختان برگ های طلایی، قرمز و نارنجی خود را به نمایش می گذارند. در حالی که این فصل بارانی ترین زمان سال است، مناظر عالی است و ازدحام جمعیت و هزینه ها کاهش می یابد. چندین جشنواره فیلم وجود دارد و غذاها، شیرینی مخصوص برای این زمان از سال مناسب هستند. همچنین زمان بسیار خوبی برای لذت بردن از حومه شهر قبل از شروع زمستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا