اخبار داغاقتصادی

بهترین سهم برای خرید در بورس چه سهم هایی هستند؟

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره بهترین سهم برای خرید در بورس خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در بازاری که این هفته در پیش داریم، با یک دید کوتاه یا بلندمدت، بهترین سهم ‌ها برای خرید عرضه ‌های اولیه هستند!

بهترین سهم در بورس

دقت داشته باشید با توجه به ممنوعیت معاملات روزانه، به زبان ساده، یعنی اگر شما سهمی را خریدید، نمی ‌توانید آن سهم را همان روز بفروشید، این کار باعث جلوگیری از سودهایی که روزانه می ‌شد به دست آورد، می‌ شود. شخص سهم را ساعت ۸:۳۰ خریداری می‌ کرد و ساعت ۱۱ می ‌فروخت و سودی در همین سه ساعت می ‌برد، اما الان حداقل ۱ روز باید در سبد سهام شخص بماند.

اما درباره سهم ‌هایی که می ‌توان به آنها اعتماد کرد، بایستی گفت سهم‌ هایی که نوسان شدیدی دارند و دارای ریسک بالا هستند در شرایط کنونی بازار برای ما مناسب نیستند!

بهترین کار خرید عرضه ‌های اولیه است؛ سهم ‌هایی که پس از خرید تا چندین روز پس از خرید حداقل مثبت هستند. تنها سهم ‌هایی که در بدترین شرایط هم سبز هستند، عرضه اولیه‌ ها هستند؛ برای مثال نماد وسپهر که اخیرا عرضه شده است، از لحظه شروع تا کنون مثبت بوده و برای سهام ‌دار سود داشته است.

برای اینکه بتوانید به بهترین عرضه ‌های اولیه در روزهای پس از عرضه دست پیدا کنید، باید بدانید افرادی که الان در سبد سهام خود عرضه ‌های اولیه پر سود را دارند، از کجا به چنین سهم‌ هایی دست پیدا کرده ‌اند؟

این افراد هیچ‌ گونه رانت یا شانسی برای این کار ندارند، تنها از ابرازهای عالی و کافی استفاده کرده ‌اند. اساسی ‌ترین قسمت قضیه این است که هیچ‌گونه رانتی در کار نیست و افراد با سعی و خطاهای مختلف توانسته ‌اند سرخطی عرضه اولیه یا سهم‌ های پر سود را بزنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا