سرگرمی

بهترین و ارزان ترین هدیه برای تبریک روز مربی چیست ؟

۸ آبان یا همان ۳۰ اکتبر در تقویم روز جهانی مربی نام گذاری شده است ؛ در ادامه با ما همراه باشید تا پیشنهاد هایی برای خرید یک کادو مناسب و ارزان قیمت برای مربی در این روز به شما پیشنهاد کنیم.

روز مربی

قرآن یا مفاتیح :

هدیه قرآن و مفاتیح می تواند بهترین هدیه برای روز مربی و تشکر از او باشد زیرا این هدیه تا سالها نزد مربی خواهدماند و او با خواندن آن به یاد شاگرد خود خواهد افتاد و برای خوشبختی اش دعا می کند.

ست روان نویس و خودکار

این هدیه میتواند برای یک مربی هدیه ارزشمند و مناسبی باشد . شما می توانید انواع ست روان نویس و خودکار را در بازار بیابید و برای روز معلم با هر توان مالی که دارید بخرید و خاطرتان را با این هدیه در ذهن او ماندگار سازید.

کارت پستال زیبا

هدیه مناسبی برای روز مربی است و در انواع مختلف و زیبا وجود دارد و شما می توانید با توان مالی اندک آن را خریداری نمایید.

اتوی موو یا لوازم برقی

از لوازم برقی زیبایی مانند اتوی مو ، سشوار و یا بابلیس نیز می توانند هدیه منحصر بفرد و غیرمنتظره برای مربیتان باشند.

پاوربانک

بسیاری از مربیان جوان به لوازم دیجیتال علاقه مند هستند. پاور بانک بعنوان هدیه روز معلم هدیه ای متفاوت است.

دستبند زنانه

دستبند نیز یک هدیه جوان پسند برای مریبتان می باشد. دستبند در انواع مختلفی وجود دارد .

ظروف میناکاری

اگر می خواهید برای مربی اهل هنرتان که به هنرهای سنتی و دستی علاقه مند است هدیه تهیه کنید ظروف مینا کاری بهترین انتخاب است.

جعبه خاتم

جعبه خاتم گزینه بسیار خوبی برای روز مربی است و می توانید با هدیه دادن آن همیشه در ذهن معلمتان باقی بمانید و فراموش نشوید.

یک جعبه شیرینی یا شکلات

یک هدیه خوب و خوشمزه برای مربی زحمت کش و مهربان شما می تواند یک جعبه شیرینی یا شکلات با تزئینات زیبا و یا یک کیک کوچک که جمله زیبایی درباره قدر دانی روی آن نوشته شده است باشد.

کیف پول یا کیف موبایل

یک هدیه مناسب و مورد نیاز برای همه افراد کیف پول یا کیف موبایل است . شما می توانید برای روز مربی نیز این لوازم را تهیه کنید و یا یک کیف دستی کوچکی به معلم خود هدیه کنید او را خوشحال کند.

عطر

عطرها هدیه مناسبی برای اکثر افراد هستند ، عطر ها بوهای بسیار متنوع و بسته بندی شکیلی دارند اگر می خواهید به مربیتان هدیه کوچکی بدهید ما به شما عطر را پیشنهاد می کنیم زیرا مطابق هر سلیقه ای است تا همیشه با شنیدن بوی عطری که برایش خریدید یاد شما بیفتد.

شال و روسری

شال و روسری در انواع رنگ ها و قیمت ها وجود دارد و به راحتی می توان آن را به عنوان هدیه روز مربی داد اما بهتر ست هنگام خرید شال یا روسری برای معلمتان به سن و سال او نیز توجه کنید.

انواع کتاب های شعر و رمان

اکثر مربی ها کتاب را به عنوان هدیه گرفتن می پسندند . شما می توانید برای روز مربی کتاب های شعر شاعران بزرگی مانند حافظ ، سعدی ، مولانا و… و یا کتاب اشعار نو مانند اشعار سهراب سپهری و فریدون مشیری و فروغ فرخزاد و… و یا کتاب های رمان نویسان بزرگی را به آنها هدیه دهید . این کتابها بی شک برای مربی تان گرانبها خواهد بود و در خاطر او خواهد ماند.

دسته گل زیبا به همراه گلدان

برای قدر دانی از مهربانی مربی تان یک دسته گل میتواند هدیه زیبایی باشد و او را خوشحال کند یا شما می توانید این گل های زیبا را در گلدانی که با مداد های رنگی تزیین شده است بگذارید.

شمع نسوز

شمع های نسوز انواع مختلف و زیبایی دارند و می توانند یک هدیه زیبا و به یاد ماندنی برای روز مربی باشند .

تابلو

این روزها به مناسبت روز مربی تابلوهای زیبایی در بازار وجود دارد که روی آنها جملات یا شعری با خط زیبا نوشته شده است .این کادو می تواند برای روز مربی زیبا و به یاد ماندنی باشد.

رومیزی زیبا

رومیزی زیبا با رنگ های روشن می تواند یک هدیه تک و جالب برای روز مربی باشد.

لیوان های سرامیکی

لیوان های سرامیکی در رنگ ها و نقش های زیادی و در قیمت های مناسبی در بازار وجود دارند . شما می توانید طبق سلیقه تان یک لیوان سرامیکی خریده و به معلم خود هدیه کنید .

هدایای دست ساز

هدایای دست ساز که خودتان با زحمت و دستان خود درست کرده اید می تواند بهترین هدیه روز مربی باشد زیرا او در خواهد یافت که شما چقدر برای او ارزش قائلید و او را دوست دارید.

یک پیشنهاد

شما می توانید برای قدر دانی از مربی خود با دوستان خود مقدار معینی پول روی هم بگذارید و یک هدیه گرانبها و نفیس برای مربیتان تهیه کنید.

سخن آخر :

مربی عزیز ! ما درس چگونه زندگی کردن را از تو آموخته‏ایم و تمام دار و ندارمان، کوله باریست از آموخته‏های تو که سال‏ها پیش از مسافر شدن، در دست‏هایمان نهادی تا سربلند به مقصد برسیم.

همیشه دلگرممان کردی تا جاده‏های پرپیچ و خم زندگی را با امیدواری طی کنیم. حالا که باغچه زیبایت به بار نشسته، بخند؛ بخند مثل همیشه، تا ما همه خستگی راه را فراموش کنیم. بخند، زیبا بخند! بهار جاودانه گل‏هایی که تو پرورش دادی مبارک باغبان؛ خسته نباشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا