چهره هاسلبریتی خارجی

بیماری پوستی پسوریازیس کیم کارداشیان چیست ؟‌

مجله اینترنتی کولاک : کیم کارداشیان مدل معروف آمریکایی در صفحه اش اعلام کرده  است که ده سال است  بیماری پسوریازیس دارد و تمام این سالها پاها و بدنش را گریم میکرده و کرمش را تبلیغ می کرده است !

کیمبرلی «کیم» کارداشیان وست ، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد. وی که متولد و بزرگ شدهٔ لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا است، نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون، و در سال ۲۰۰۷ پس از لو رفتن فیلم رابطه جنسی وی با دوست پسر سابقش ری جی مورد توجه رسانه‌ها و اذهان عمومی قرار گرفت.

بعد از این اتفاق در همان سال، وی و خانواده‌اش در مجموعهٔ واقع نمای پابه‌پای خانواده کارداشیان ظاهر شدند. موفقیت این مجموعه منجر به دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند شد.سال ۲۰۱۰ کیم با درآمدی معادل ۶ میلیون دلار، پر درآمدترین ستارهٔ سریال‌های واقع نما شد.

کارداشیان زادهٔ لس آنجلس کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است.

پدر کیم از سومین نسل ارمنی‌های آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی است. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۳ در گذشت.

مادر او در تاریخ ۱۹۸۹ از رابرت طلاق گرفت و در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرد.کارداشیان دو خواهر به نام‌های کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد.

همچنین او صاحب سه برادر ناتنی به نام‌های برت و برندون جنر و برودی جنر (که مجری تلویزیون نیز می‌باشد) می‌باشد، کیم کارداشیان سه خواهر نانتی به اسم‌های کیسی، کندال و کایلی جنر نیز دارد. همچنین اونتال جیمز پدرخوانده او می‌باشد. او در دبیرستان مریمونت تحصیل می‌کرده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا