چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر نقش نقش یحیی در سریال سرباز + اینستاگرام و عکس

آرش مجیدی کیست؟ بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر نقش نقش یحیی در سریال سرباز به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و خصوصی این بازیگر در این مطلب. سریال سرباز مجموعه جدیدی ست که کارگردانی آن را هادی مقدم دوست بر عهده دارد. این سریال محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروی مسلح است. سریال سرباز در شب های ماه مبارگ رمضان از تلویزیون پخش می شود.

آرش مجیدی بازیگر نقش نقش یحیی
آرش مجیدی بازیگر نقش نقش یحیی

در این سریال آرش مجیدی نقش یحی را بازی می کند. آرش مجیدی سال ۱۳۵۳ در آباده به دنیا آمد. مدرک تحصیلی وی کارشناسی ادبیات نمایشی است. از فعالیت‌های وی می‌توان به بازی در سریال‌های زیر هشت و رستگاران و فیلم سینمایی شوکران اشاره نمود. در شوکران بهروز افخمی در نقش برادر فریبرز عرب نیا بازی کرد.

او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و در استان رتبه اول تئاتر را به دست آورد؛ مجیدی با سریال رستگاران درنقش یک پلیس چهره شد و همچنین با ایفای نقش در سریال زیر هشت ساخته سیروس مقدم نشان داد که از استعداد بالایی برخوردار است.

آرش مجیدی درباره اینکه چرا بازیگر شده است می گوید: من به منظور لذت بردن از بازی و بازیگری وارد این حرفه شده ام. بد نیست که اتفاقاً آدم بداند که می خواهد در این حرفه به یک چهره تبدیل شود. معتقدم خوب است که آدم ها با خودشان صاف و صادق باشند و بگویند من برای چنین چیزی وارد این کار شده ام. من هم برای این وارد شده ام که به معنای مطلق بازی را دوست داشتم، یعنی یک آدم دیگر بودن را دوست داشتم.

او رابطه خوبی با پدرش دارد و او را رفیق خودش می داند اما می گوید ورود به حرفه بازیگری چندان برایش بی دردسر نبوده و خانوادهاش با بازیگر شدنش موافق نبودند.

آرش مجیدی عاشق کوهنوردی است، او عکاسی را دوست دارد.او در خصوص دوران بچگی خود می گوید: «بچه که بودم، دوست داشتم، بزرگ که شدم پارتیزان شوم، از بس فیلم های پارتیزانی می دیدم، فکر می کردم، پارتیزانی یک شغل است. می گوید:آن حکایت بطری آب من در سریال رستگاران، همچنان بازتاب های خود را به همراه دارد.»

پدر آرش مجیدی کارمند ذوب آهن بخش متالوژی بود. مادرش معلم بود. او فرزند اول خانواده است. مجیدی در سال ۸۳ با ملیشیا مهدی زاده ازدواج کرد. او درباره نحوه آشنایی با همسرش می گوید:من و همسرم سال ۸۳ ازدواج کردیم و فکر می کنم یکی از بزرگ ترین شانس های من ازدواج کردنم بود. چون همسرم همه جوره با من کنار آمد و شرایط رشد در هر فعالیت و علاقه مندی را به من داد.

ما بعد از ۱۰ سال بچه دار شدیم چون معتقد بودم باید به سطحی از رفاه برسیم و امکانات ویژه در اختیار داشته باشیم و بعد بچه داشته باشیم ولی بعد از گذشت ۲ سال از حضور میشا کنارمان می بینیم هیچ چیز تغییر نکرده و اتفاق خاصی نیفتاده و شرایط، همان شرایط است و خوشحالم که میشا هست. فکر می کنم بهترین اتفاق زندگی من میشاست که کل دلخوشی زندگی ام است.

آرش مجیدی با حامد بهداد و حمید گودرزی هم دانشگاهی بوده است او می گوید به مدت ۶ ماه با حامد بهداد هم خانه بوده و دوران خوشی را با هم داشتند. آرش مجیدی از شهرت خوشش نمی آید هرچند دیده شدن را دوست دارد اما از اینکه شهرت آرامشش را بهم بزند خوشش نمی آید.  او یکی از بازیگران اصلی سریال سرباز است.

فیلم شناسی آرش مجیدی

سینما

خانه‌ای در خیابان چهل و یکم (۱۳۹۴)
روباه (۱۳۹۳)
سر به مهر (۱۳۹۱)
یوسف هور (۱۳۹۱)
شبانه (۱۳۸۴)
گاو خونی(۱۳۸۱)
شوکران (۱۳۷۷)

تلویزیون

۱۳۹۳ جلال‌الدین
‏ سرزمین کهن ب
۱۳۸۹ ارمغان تاریکی
شیدایی
رستگاران
۱۳۸۹ زیر هشت
آخرین گناه
و خداوند عشق را آفرید
۱۳۸۳ من یک مستاجرم
۱۳۸۲ راز شیوا ۳
پازل
۱۳۹۳ رنگ شک

برنامه‌ریز

گاوخونی (۱۳۸۱)
گروه کارگردانی
آقا (۱۳۸۲)

عکس های آرش مجیدی

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا