سریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران فصل دوم سریال از سرنوشت شبکه ۲ سیما

در این مطلب درباره بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت که از شبکه ۲ سیما پخش می شود نوشته ایم. بازیگران سریال از سرنوشت عبارتند از: مجید واشقانی، فریبا نادری ، لیلا بلوکات ،حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی و …

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت
بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت

 

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران نوجوان این سریال هستند.

تعداد قسمت های سریال از سرنوشت ۵۰ قسمت است توسط جمعی از نویسندگان روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی نوشته شده و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید خواهد شد.


همچنین بخوانید:

کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت کیست؟

دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت کیست؟

علیرضا آرا بازیگر نقش اسماعیل در سریال از سرنوشت کیست؟


بیوگرافی حسین پاکدل

حسین پاکدل متولد ۱۳۳۸ در اصفهان نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس، مجری، تهیه کنننده و مدیر سابق شبکه صدا و سیما و کارگردان و بازیگر ایرانی است. او در سال‌های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳، مدیریت پخش شبکه اول سیما را بر عهده داشت. همچنین مدیر دوره‌های دهم و یازدهم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بود. او مدتی نیز مدیریت تئاتر شهر را بر عهده داشت. از کارهای او می‌توان نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های حضرت والا و رقص زمین را نام برد. وی در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی حبیب دهقان نسب

حبیب دهقان نسب متولد ۱۳۲۸ در شیراز هنرپیشه با سابقه سینما و تلویزیون است. او به خاطر عشق به بازیگری تحصیلات خود را در همین رشته انتخاب کرد. او فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. در سال ۱۳۴۶ فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرد. در نمایش‌های رادیو شیراز از سال۱۳۴۶ تا ۱۳۵۲ و هچنین نمایش‌های تئاتر را تجربه کرد. اولین حضور او در سینما فیلم شرایط عینی ۱۳۶۶ بود. اما در تلویزیون با سریال در پناه تو چهره شد، فیلم سفر به چزابه و نسل سوخته مورد توجه منتقدین سینما قرار گرفت. وی در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی مهدی صبایی

مهدی صبایی ۲۲ مرداد ۱۳۴۵ در کرمانشاه به دنیا آمد. او کار خود را در سینما با فیلم سلطان اثر مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. ولی شاید اکثریت مردم او را با نقش رامین در سریال بدون شرح به یاد آورند. وی در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی مریم کاظمی

مریم کاظمی در سال ۱۳۴۴ در تهران متولد شد. او در سال ۱۳۶۵ از هنرکده آزاد هنرپیشگی تحت نظر «مصطفی اسکویی» فارغ‌التحصیل شد. پس از آن تحصیلات عالی خود را در دانشگاه تهران دنبال نمود و در سال ۱۳۷۲ مدرک کارگردانی و بازیگری را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دریافت نمود. وی از سال ۱۳۷۹ تا کنون با تمرکز بر تئاتر کودک آثار متعددی را در این زمینه تولید و اجرا کرده‌است. او مؤسس و سرپرست «گروه تئاتر مستقل» می‌باشد و جوایز متعدد بازیگری، نویسندگی و طراحی از جشنواره‌های تئاتری و سینمایی را در پرونده هنری خود دارد. وی در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات (زاده ۴ آذر ۱۳۶۳ تهران)، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. از کارهای لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. وی در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی مرضیه موسوی

مرضیه موسوی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مرضیه موسوی می‌توان به بازیگری در فیلم چارلی در تهران اشاره کرد. مرضیه موسوی در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مرضیه موسوی در این سال، بازیگری در فیلم چارلی در تهران به کارگردانی مهدی آقا بابایی محسوب می‌شود. وی در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی مجید واشقانی

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس‌ها وارد بازار کار حرفه‌ای شد. با پوریا پور سرخ در دوره‌های تکمیلی بازیگری در سال ۸۰ همکلاسی بود. با سریال مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ چهره‌اش شناخته شد و بعد در مجموعه های مختلف زیر هشت، هوش سیاه، ماتادور در نقش‌های پلیسی به شهرت رسید. وی در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی مائده طهماسبی

مائده طهماسبی متولد ۱۳۳۶ در بابل بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون، کارگردان تئاتر و مترجم است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشتهٔ خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است. او در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش، فرهاد آئیش، به ایران بازگشت و با کارگردانی نمایش گزارش به آکادمی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی که مائده طهماسبی در آن حضور داشته دایرهٔ به کارگردانی جعفر پناهی است. وی در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت شبکه 2 سیما
بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت شبکه ۲ سیما

بیوگرافی کامران تفتی

کامران تفتی متولد ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است. تفتی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری بوده و پدرش اردشیر تفتی نیز بازیگر است. دوران کودکی و جوانی خود را در شهرک قصرفیروزه گذرانده‌است، وی مجری برنامه وقتشه از شبکه نسیم می‌باشد. وی در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران بازیگر ایرانی و همسر سابق مسعود رسام است. فریبا نادری در تهران به دنیا آمد و یک برادر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. او در مورد همسرش می‌گوید: “در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.”

بیوگرافی فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۵ در تهران بازیگر تئاتر، تلویزیون، سینما و گویندهٔ ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است. وی در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نیز ایفای نقش کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا