سریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان + معرفی نقش های بازیگران و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان به کارگردانی برزو نیک نژاد همچنین معرفی نقش های بازیگران و عکس به همراه اطلاعات تکمیلی درباره این سریال در همینجا. جدیدترین خبر از سریال باخانمان به کارگردانی برزو نیک نژاد. هر آنچه باید درباره باخانمان بدانید به همراه نکاتی خواندنی این سریال که از شبکه سه پخش می شود. مجموعه تلویزیونی «باخانمان» با پایان مراحل پیش تولید و انتخاب قطعی عوامل و معرفی بازیگران منتخب وارد فاز تولید شد. این سریال از شبکه سه سیما پخش می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان
بیوگرافی بازیگران سریال باخانمان

سریال «باخانمان» جدیدترین همکاری زینب تقوایی و برزو نیک نژاد پس از تجربه موفق «دودکش» است. پروژه ای که تقوایی در مقام تهیه کننده و نیک نژاد در جایگاه نویسنده و یار کارگردان در آن حضور داشتند.

تهیه کنندگی «با خانمان» را زینب تقوایی به عهده دارد و نیک نژاد کارگردان سریال است. فیلمنامه سریال را نیز امیر برادران به عنوان نخستین تجربه مستقل خود می نویسد. نام او پیش از این در گروه نویسندگان سریال هایی چون «مسافران»، «ساختمان پزشکان»، «در حاشیه»، «هیولا» ثبت شده بود.

اسامی بازیگران

تاکنون حضور بازیگرانی چون حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، امیر آتشانی، امیر حسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، (با حضور) سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی و (با هنرمندی) افسانه بایگان در این پروژه قطعی شده است. بزودی بازیگران دیگر این پروژه معرفی می شوند.

از نیک نژاد نیز طی سالهای گذشته در مقام کارگردان سریال های مخاطب پسند «دردسرهای عظیم۱و ۲»، «ساخت ایران۲» و … و فیلم‌های سینمایی «ناخواسته»، «زاپاس»، «لونه زنبور» را شاهد بوده ایم که بعضاً جزو ساخته های پرفروش بوده اند. او فیلم «دوزیست» از آثار بخش مسابقه جشنواره فجر سال گذشته را نیز در نوبت اکران دارد. سریال «باخانمان» قرار است از شبکه سه سیما روی آنتن رود.

بیوگرافی حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی متولد ۳ تیر ۱۳۳۶شیراز است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری و کارگردانی است و دارای مدرک لیسانس تئاتر است. پورشیرازی فعالیت سینمایی‌اش را با فیلم صف (۱۳۶۳ – علی‌اصغر عسگریان) به‌عنوان بازیگر و با فیلم بازی بزرگان (۱۳۶۹ – کامبوزیا پرتوی) به‌عنوان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان آغاز کرد.

در سال ۱۳۸۸ در ششمین جشنوارهٔ فیلم دوبی، حسن پورشیرازی به‌خاطر بازی در فیلم سینمایی «کشتزارهای سپید» به کارگردانی محمد رسول‌اف بهترین بازیگر شناخته شد و جایزهٔ ویژهٔ هیئت داوران را از آن خود کرد. وی سابقهٔ برنامه‌ریز و دستیاری کارگردان را در کارنامهٔ خود دارد. مهناز افضلی (بازیگر) همسر پورشیرازی است.

بیوگرافی شهره لرستانی

شهره لرستانی سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ و همچنین فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته فیلمنامه‌نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال ۱۳۷۳ بوده‌است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ با نمایش‌های دانشجویی از جمله «آدم‌برفی»، «زیبایی بی‌اعتنا»، «من به باغ عرفان»، «آژاکس»، «پیشنهاد ازدواج»، «تبعیدی‌ها»، و… تجربه کرد و تا ۱۳۶۹ ادامه داد. بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلم «نیاز» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد آغاز کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا